کد خبر 709304
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
هونتلار

مهاجم هلندی تیم فوتبال شالکه در تأیید خبر جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان منطقه «گلزن‌کرشن» و شفاف‌سازی درباره آینده‌اش اظهار نظری تحقیرآمیز درباره باشگاه‌های عربی داشت.

به گزارش مشرق، کلاس یان هونتلار مهاجم تیم فوتبال شالکه اعلام کرد که پس از 7 فصل بازی برای این تیم، در پایان فصل از آن جدا می‌شود اما آسیا مقصد بعدی او نخواهد بود.

مهاجم پیشین تیم ملی هلند که شایعه حضورش در برخی از باشگاهی‌های آسیایی شنیده می‌شود، این فصل تنها 5 بار در ترکیب اصلی آبی‌پوشان گلزن‌کرشن قرار گرفته است.

هونتلار 33 ساله در گفت‌و‌گو با نشریه دِتلگراف هلند اظهار داشت: من از اوضاعم در شالکه راضی نیستم. قراردادم هم با این تیم روبه پایان است. پس این آخرین سال حضورم در شالکه است.

مهاجم پیشین رئال مادرید که 76 بازی ملی هم دارد درباره آینده‌اش گفت: برای مقصد بعدی‌ام یک انتخاب شجاعانه خواهم کرد. من واقعاً فوتبال بازی کردن را دوست دارم اما 4 فرزند هم دارم و کلی کار مفرح دیگر هم وجود دارد که باید انجام دهم. هنوز انگیزه دارم و می‌دانم که می‌توانم در بالاترین سطوح بازی کنم. ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، چه پیشنهاداتی می‌شود و بعد از آن تصمیم خواهم گرفت.

هونتلار ادامه داد: احتمال اینکه من در هلند به زندگی‌ام ادامه دهم بسیار زیاد است. قرار نیست که به بعضی از باشگاه‌هایی که در بیابان‌ها (اشاره به باشگاهی عربی) هستند یا به چین یا ترکیه بروم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
    4 3
    وقتی نظرش در مورد کشورهای جهان اول عربی و باشگاه های فوق مدرنش اینه ببین نظرش در مورد ما چیه چی بودیم چی شدیم
  • محمد IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
    3 1
    درست گفته ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس