کد خبر 708861
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
سردار جزایری

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح یکی از رازهای ماندگاری شهید صیاد شیرازی را نقش برجسته وی در هماهنگ سازی مجموعه نیروهای مسلح کشور در امر دفاع عنوان کرد.

به گزارش مشرق، سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح صبح امروز و در حاشیه مراسم هجدهمین سالگرد شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران و در خصوص ویژگی های این شهید اظهار داشت: یادآوری شهدا و دفاع مقدس به ویژه فردی مثل شهید صیاد شیرازی می تواند مدلی برای ادامه مسیر باشد که بتواند به صحت و سلامتی طی شود.

وی خلوص را از ویژگی های شاخص شهید صیاد شیرازی برشمرد و ادامه داد: در زندگی فردی و اجتماعی و در عرصه دفاع و نبرد با دشمن، این خلوص مشاهده می شد.

سردار جزایری  افزود: یکی از راه های ماندگاری این شهید بزرگوار نقش برجسته هماهنگ سازی نیروهای مسلح کشور در امر دفاع است.

وی ویژگی دیگر شهید صیاد را صحت مسیری بود که انتخاب کردند و تصریح کرد: ایشان برآورد مناسب از امکانات داخلی داشتند و به درستی دشمن را می شناختند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به اینکه نمی شود صرفا به نقش نظامی شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و باید به ویژگی های دیگر هم پرداخت تا به شخصیت ایشان پی برد تصریح کرد: ایشان یک خط مستقیمی را انتخاب کرده بودند و آن اینکه در جامعه ولایی باید به کدام سمت نگاه داشت و این مسیر را باور داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس