کد خبر 708681
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
استقلال اهواز

مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: این تیم قدمتی 70 ساله دارد ولی هنوز به اندازه هفت سانتی‌متر هم زمین به عنوان جایگاه ندارد و اولین کاری که ما باید انجام دهیم، این است که برای این تیم و باشگاه، هویت مِلک

به گزارش مشرق، ارسطو جهانداری در خصوص سقوط این تیم به لیگ دسته 2 کشور، اظهار کرد: استقلال اهواز قدمتی 70 ساله دارد ولی هنوز به اندازه هفت سانتی‌متر هم زمین به عنوان جایگاه ندارد. اولین کاری که ما باید انجام دهیم، این است که برای این تیم و باشگاه، هویت مِلکی ایجاد کنیم؛ یعنی یک زمین و باشگاه داشته باشیم. این تیم 70 ساله هر روز آواره است و هر روز باید جایی را برای تمرین اجاره کند که این اصلا زیبنده چنین تیمی نیست.

وی بیان کرد: البته برای برخی آقایان مهم نیست و فقط می‌گویند تیم باید به لیگ برتر برگردد ولی یک تیم زمانی می‌تواند به لیگ برتر بیاید که دارای تشکیلات باشد. هدف ما این است که استقلال اهواز را در لیگ ماندگار کنیم.

مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: این تیم متعلق به شخص منِ تنها نیست و قصد دارم یکسری از سهام‌ها را واگذار کنم تا افرادی که می‌توانند به تیم کمک کنند، پا پیش بگذارند تا تیم ماندگار شود. ما باید بتوانیم یک هیات‌مدیره درست کنیم، چرا که باشگاه ما تاکنون یک هیات مدیره نداشته است. به هر حال این تیم متعلق به مردم است و مردم باید بدانند که کارهایی در حال انجام است و فقط در حد حرف نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای ادامه کار قصد ندارید از برادران شفیع‌زاده کمک بگیرید؟ عنوان کرد: ‌آن‌ها دیگر به ما کمک نمی‌کنند، البته اوایل کمک‌هایی به ما داشتند ولی گفتند تا زمانی که سهام باشگاه را به اسم خودت نکرده‌ای دیگر کمک نمی‌کنیم. با توجه به این‌که ما بدهکاری مالیاتی داریم، هنوز سهام به اسم من نشده است و ابتدا باید بدهکاری مالیاتی پرداخت شود تا بتوانیم سهام را جابه‌جا کنیم. اکنون با توجه به این‌که در مسابقات هستیم و هزینه‌هایی هم در بر دارد، باید بتوانیم در فرصت لازم بدهی‌های مالیاتی را پرداخت کنیم.

جهانداری در پاسخ به سوال دیگری که آیا به فکر خرید امتیاز هستید؟ گفت: خیر، وقتی ما زمین نداریم، خرید امتیاز هم فایده‌ای ندارد. این کار زمانی خوب است که ما دارای تشکیلات و استادیوم باشیم. عقیده من این است اگر استقلال اهواز قرار است به عنوان یک تیم قدیمی به کار خود ادامه دهد باید دارای تشکیلات باشد، چرا که در این صورت است که از بین نمی‌رود. این در حالی است که تماشاگران جوان، در جریان این موضوع نیستند و اکنون را می‌بینند، در حالی که من باید آینده تیم را ببینم.

وی افزود: انتظار داریم که مسوولان به ما کمک کنند و اولین تقاضایی که من از استاندار خوزستان داشتم، این بود که یک زمین به ما بدهد. با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این خصوص صحبت کردم و او به ما قول همکاری داد. به هر حال اگر زمینی به ما داده شود، ظرف چهار ماه آن را آماده می‌کنیم. برای فصل آینده برنامه مفصلی داریم و می‌خواهیم یک تیم جوان و بومی را آماده کنیم که هزینه‌های زیادی هم در بر نداشته باشد.

مالک باشگاه استقلال اهواز گفت: اکنون خوشبختانه مدیرعامل خوبی داریم که استقلال را هم دوست دارد و انتظار داریم کسانی هم که می‌توانند به تیم کمک کنند، پا پیش بگذارند، ضمن این‌که هواداران هم باید صبر داشته باشند. باید بگویم ما یکی دو ماه است که تیم را تحویل گرفته‌ایم و البته می‌دانستیم که با توجه به این‌که تیم قبلا بسته شده است، نمی‌توانیم کاری برای آن انجام دهیم. به هر حال ما نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم و اکنون هم به خاطر آبرو، حیثیت و شخصیت استقلال اهواز بازی می‌کنیم.

وی عنوان کرد: زندگی با سقوط تیم تمام نمی‌شود و مهم این است که برای آن برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم و این‌که امتیاز بخریم، به درد نمی‌خورد و باید خودمان بازیکن بسازیم و با همان بازیکن‌هایی که ساخته‌ایم، از لیگ دو به لیگ یک و بعد هم به لیگ برتر صعود کنیم. برنامه ما این است، سال آینده بازیکنان پایه‌مان را هم بکار گیریم. به هر حال باید حوصله داشته باشیم. با توجه به این‌که به کارمان ایمان داریم، گوش‌مان هم از انتقادات پر است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس