کد خبر 708312
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
میشل لادروپ

سرمربی تیم فوتبال الریان قطر معتقد است تیمش فردا مقابل پرسپولیس بازی سختی پیش‌رو دارد و می‌خواهد برای اولین بار به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

به گزارش مشرق، میشل لادروپ سرمربی الریان قطر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس،‌ اظهار کرد: می‌دانیم که حریف‌مان تیم خوبی است. ما هفته گذشته با این تیم بازی داشتیم و توانستیم آنها را شکست دهیم. این تیم قهرمان ایران است و می‌دانیم چه کار سختی را در پیش‌رو داریم.

وی ادامه داد: ما بازی اول را برده‌ایم و امیدواریم که بتوانیم در بازی فردا این نتیجه را تکرار کنیم. این هفتمین حضور الریان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست اما این تیم تاکنون نتوانسته از گروهش صعود کند. ما می‌خواهیم کار بخصوصی انجام دهیم و تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم در مرحله بعد حضور پیدا کنیم.

لادروپ گفت: ما دو نتیجه با سه گل داشتیم که یکی از آنها را بردیم و دیگری را واگذار کردیم. طبیعتا آرزو می‌کنم در این بازی هم بتوانیم با نتیجه سه بر صفر پیروز شویم. هر چند برای پرسپولیس احترام زیادی قائلم و می‌دانم که تیم قدرتمندی است. همچنین متوجه شدم که پرسپولیس بازیکنان زیادی در تیم ملی دارد که می‌توانند به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه پیدا کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور تماشاگران و تاثیر روی بازیکنانش، گفت: بازیکنان من تجربه بازی در مقابل هواداران زیاد دارند و به نظرم حضور تماشاگران نتواند تاثیر منفی بر روی تیم ما بگذارد اما باور دارم که این جمعیت زیاد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و تاثیر خوبی بر بهتر بازی کردن آنها داشته باشد.

وی درباره بازیکنان محروم و مصدوم مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: در بازی گذشته ما اتفاق بدی افتاد و تعدادی از بازیکنان خود را از دست دادیم و مجبور شدیم با ۱۰ بازیکن بازی کنیم. بازیکنانم مجبور بودند دو برابر تلاش کنند، اما امیدوارم که این مساله تاثیری بر روی کیفیت بازی فردای آنها نداشته باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس