کد خبر 708046
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
رضائیان و برانکو

در صورتی که رامین رضائیان فردا پول مدنظر باشگاه پرسپولیس را به حساب آنها واریز کند، رضایت‌نامه این بازیکن صادر خواهد شد..

به گزارش مشرق، رامین رضائیان که برای دومین بار امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفته بود در جلسه مشترکی که حضور علی پروین، علی‌اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی برگزار شد شرکت کرد که خروجی این جلسه در نهایت قطعیت خروج این بازیکن از پرسپولیس بود.

در این جلسه قرار شد رضایت‌نامه رضائیان به صورت قطعی و دائمی صادر شود تا این بازیکن برای انتخاب تیم آینده‌اش دستی باز داشته باشد. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس که اصرار برانکو مبنی بر جدایی این بازیکن از تیم را می‌دانستند، به دنبال درآمدزایی از جدایی رضائیان بودند.

بر این اساس قرار است فردا رامین رضائیان مبلغی را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند که این مبلغ با احتساب طلبی که این بازیکن از باشگاه پرسپولیس در لیگ امسال دارد، رقمی در حدود نزدیک به یک میلیارد تومان خواهد شد. این در حالی است که رضائیان مدت قرارداد و مبلغ قرارداد فصل آینده خود را به باشگاه پرسپولیس بخشیده است. با این حساب فردا و با واریز این پول رضایت‌نامه دائمی رضائیان از پرسپولیس صادر خواهد شد. قرار است این مبلغ در دو نوبت به حساب باشگاه پرسپولیس واگذار شود.

رضائیان با پیشنهادهایی از سوی برخی تیم‌های داخلی روبروست اما هدف رضائیان این است که فوتبالش را خارج از کشور دنبال کند. این بازیکن با پیشنهادهایی از سوی کشورهای قطر و ترکیه روبروست که شانس رفتن رضائیان به ترکیه بیش از سایر پیشنهادهاست. این درحالی است که رضائیان ابتدای فصل امسال همراه با مهدی طارمی به تیم ریزه‌اسپور ترکیه رفت که درنهایت به پرسپولیس بازگشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس