کد خبر 707652
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
رحیم زهیوی

تیم الشحانیه با کسب تساوی برابر الخور به همراه تیم‌های المعیذر و الوکره سقوط خود را از لیگ ستارگان قطر به دسته پایین‌تر قطعی کردند.

به گزارش مشرق، تیم الشحانیه امشب (جمعه) در بازی هفته بیست‌وپنجم لیگ ستارگان قطر به مصاف الخور رفت و با تساوی یک - یک متوقف شد. مهرداد پولادی 90 دقیقه در ترکیب تیم الشحانیه بازی کرد اما رحیم زهیوی به دلیل مصدومیت در فهرست 18 نفره این تیم حضور نداشت.

تیم الشحانیه با هدایت ایگور استیماچ، سرمربی پیشین سپاهان اصفهان و بهره‌مندی از 2 بازیکن ایرانی به همراه تیم‌های المعیذر و الوکره در یک هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ ستارگان قطر به دسته‌ پایین‌تر سقوط کردند. الشحانیه فصل قبل توانسته بود با در اختیار داشتن مهرداد پولادی به لیگ ستارگان  صعود کند اما دوباره سقوط کرد.

تکلیف آخرین تیم سقوط کننده از لیگ ستارگان قطر در بازی‌های هفته پایانی مشخص خواهد شد و تیم الاهلی با در اختیار داشتن پژمان منتظری و مجتبی جباری نیز با خطر سقوط مواجه است. این تیم در صورت شکست در بازی پایانی و پیروزی الخور سقوط خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    20 1
    این پولادی نمیخواد بیاد بره خدمت؟؟/ مردی منتشر کن مشرق
  • عليرضا IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    7 4
    الان كه استقلالن مساوي كرده و پرسپليس ١١٠٪‏ قهرمانه چرا خبر تحيلي نمي زني كه استقلال از پرسپليس بيشتر امتياز اورده به نظرم اينكه حتي تو ورزش هم جناحي خبر مي زارين به ضرر خودتون تموم مي شه الان فقط خبر هاي نظاميت ارزش داره و خبر هاي مقاومت و اينا بقيه خبر هات همش جناحي يه حالا يا جناح سياسي يا جناح ورزشي اين برات خيلي گرون تموم مي شه ها اصلا پول اين همه خبر رو از از كجا مي ياري

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس