کد خبر 707182
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
استقلال

کاپیتان سابق استقلال گفت: هواداران از روند این تیم در این فصل رضایت دارند و امیدوارند با این بازیکنان جوان در سال‌های بعد قهرمان شوند.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل گسترش تبریز اظهار داشت: گسترش تیم خوبی است و استقلال تیمی به مراتب بهتر. گسترش در طول این فصل نشان داده تیمی است که فوتبال را خوب می‌فهمد و خوب هم بازی می کند. این تیم از کادر فنی باهوشی برخوردار است و در تمام خطوط هم به اندازه مکفی بازیکن خوب دارد. به نظر من این بازی برای تیم خوب استقلال نمی‌تواند بازی راحتی باشد. اما آبی پوشان می‌توانند از این بازی پیروز خارج شوند.

کاپیتان سابق استقلال بیان داشت: تیم گسترش در تمام خطوطش بازیکنان تعیین کننده دارد. اما به نظر من در این تیم داریوش شجاعیان و پریرا بیشتر از دیگران می‌توانند در تعیین سرنوشت یک بازی تاثیر گذار باشند. منصوریان حتما باید برای مهار این دو بازیکن که از توانمندی فنی و فردی بالایی برخوردار هستند فکری بکند.

وی افزود: اگر آبی پوشان هوشمندانه بازی کنند و به رده تیم گسترش در جدول توجه نداشته باشند، پیروزی در این بازی دور از دسترس این تیم نیست.

قربانی در خصوص کم بودن شانس استقلال برای قهرمانی در این فصل گفت: این تیم در نیم فصل نخست شانس قهرمانی را از دست داد. آنجایی که امتیازات زیادی را یکی بعد از دیگری از دست داد. وگرنه آبی پوشان در نیم فصل دوم بهترین عملکرد را داشتند و بهترین نتایج ممکن را گرفتند. من کاری به این ندارم که استقلال در این فصل قهرمان می شود یا نمی‌شود که البته پر واضح است که شانس این تیم بسیار اندک و ناچیز است. اما می گویم کاری که منصوریان در این تیم کرد از قهرمانی هم با ارزش تر است.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: منصوریان در استقلال تغییر نسل داد و با تعدادی بازیکن جوان بزرگی کرد. این کار ارزشی به مراتب بیشتر از قهرمانی دارد. همین که تیم جوان استقلال در پایان فصل بین سه تیم نخست قرار داشته باشد برای هواداران این تیم راضی کننده است. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسین IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    5 2
    این رو خوب گفتی کپی از دست برانکو
  • . IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    5 2
    آره به دلتون لیف بزنین!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس