عباس اخوندی

عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی امروز در حاشیه نشست هیئت دولت برخورد عجیبی با یک خبرنگار داشت.

سرویس سیاست مشرق- وزیر راه و شهر سازی دولت روحانی این مدت رفتار و حرکاتی دور از شانی داشت که در جلسه امروز هیات دولت هم نمونه ای از رفتارهای وزیر دولت تدبیر و امید دیده شد.

آخوندی یک سال گذشته در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره روابط‌عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در بیان نقطه نظرات خود راجع به خبرنگاران و رسانه ها گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها، پل ارتباطی ما با جامعه هستند و از تمامی همکاران می‌خواهم به این حرفه احترام بگذارند زیرا این حرفه، کانال آزادی کشور است و به گفته مشروطه خواهان در همان زمان رکن چهارم دموکراسی در کشور محسوب می شود. بنابراین احترام به خبرنگار حتی اگر مخالف هم باشد وظیفه ای است که برعهده همگان است.
 

آخوندی تصریح کرد: در ابتدای دوران وزارت خود نیز بارها اعلام کردم که علیه خبرنگاران اقامه دعوا نکنید بلکه سعی کنید با خبرنگاران با زبان رسانه صحبت کنید؛ در عین حال، تلاش کنید حوصله کرده و سعه صدر داشته باشید.

برخورد دور از شان وزیر راه با خانم خبرنگار

همچنین طبق گفته ها وزیر راه وشهرسازی امروز در حاشیه نشست هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه گفته شده ایرباس سوم که به ایران آماده است مرجوعی کشور کلمبیا است، ایا این موضوع صحت دارد و شرایط آن اکنون چگونه است گفت:

مرجوعی یعنی چی، این حرف های عجیبی است. وزیر راه  پس از قطع دوربین نسبت به این سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: خبرنگار باید یک جُو عقل داشته باشد! وزیر راه بعد از این سخنان میکروفن خبرنگار را گرفته و قصد پرت کردن آن را داشت و با لحن فریادگونه گفت: شما حرفه ای نیستید و از خبرنگاری سر در نمیارید برید بابا!

آخوندی: جای نگرانی نیست همه کشته شدگان بیمه هستند

پیش از این هم عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در واکنش به سانحه برخورد دو قطار در محور تبریز - سمنان - مشهد پس از بروز این حادثه در گفت‌وگویی بدون پذیرش مسئولیت وزارت خانه متبوع خود در قبال این حادثه گفته بود که «همه کشته شده‌ها بیمه هستند و نگرانی از این بابت نیست».

وزیر راه: مردم باید بیشتر از حد فعلی پول پارکینگ فرودگاه بپردازند

چندی قبل نیز بازدید عباس آخوندی‌، وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه مهرآباد با حاشیه‌هایی همراه بود.

وی در حین بازدید در پاسخ به اعتراض فردی در خصوص نرخ حدود 200 هزار تومانی تعرفه پارکینگ مهرآباد برای هشت روز گفت:‌ «با تاکسی بیایید چرا با ماشین - خودرو شخصی- می‌آیید. ما وظیفه نداریم برای کسی اینجا هشت روز پارکینگ تهیه کنیم، شما با تاکسی بیایید... باید بیشتر از این هم از شما بگیرند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 83
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 75
  • کیا IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    رفتار اخوندی در شان یک وزیر نبود و ناشی بازی درآوورده سوال خبر نگار هم واقعا زشت و غیر حرفه ای بود البته مثل اینکه ادم از کسی بپرسه ببخشید مارک لباس زیرتون چیه طرف برمیگرده یه چی میگه دیگه ولی خب وزیر باید بدونه وزیره رفتارش شبیه رفتار ترامپ بود
    • سید IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      ناشی بازی در نیاورده، بلکه واقعیت شخصیتش رو علنی کرده. آدمها تو این جور هیجانات خود وتقعیشون رو به نمایش می ذارن. سؤال خبرنگار هم کاملا عادی و منطقی و بجا بوده. چون این مطلب از طرف خبرگزاری های خارجی مطرح شده بوده و می خواسته ببینه ایشون چه نظری داره. در واقع آخوندی نشون داد که نظرش اینه که هیچ کس حق حرف زدن و سؤال کردن در این مورد رو نداره و باهاش با اشد حالات رفتار خواهد شد. بجای پاسخگویی هم هتاکی و برخورد فیزیکی و عربده و خسارت زدن به اموال نصیب سؤال کننده می شه.
    • چادری IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      خوب تقصیر زنه بود که چادری بود. اگر موهاش باز بود و آرایش کرده بود آخوندی قربونش هم می رفت!! این است دولت اعتدال. این است دولت موسوی
    • رعیت IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      اصلا رعیت جماعت غلط کرده سوال از خان بپرسد.
    • موسوی IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      چه تمثیل نامربوطی سوال خبرنگار خیلی حرفه ای واساسی بوده که وزیر به هم ریخته خب وقتی خبرها چه دروغ چه درست حاکی ازاین است که هواپسیما مرجوعی ست باید پاسخی قانع کننده می دهد لابد یه خبرایی هست
    • عبداله IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      مگه خبرنگار چی پرسیده بود؟کجای سوالش زشت بود؟ سوال خبرنگار چه ربطی به لباس زیر داشت ؟ سوال خبرنگار درمورد هواپیماهای خریداری وزارت راه بود و وزیر میتونست با آرامش تکذیب کنه بگه خیر مرجوعی کلمبیا نیست
    • حسین IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      خدایا شکرت! همیشه ما بچه حزب اللهی ها و نیروهای ارزشی را متهم به عربده کشی و چماق به دست و نیروی فشار و افراطی و بی عقل و بی سواد و... می کردند خدا خواست و ماهیت دورنی اینها را در ماههای آخر کارشان افشا کرد. قربونت برم خدا چه قدر بزرگی. عظمتت رو شکر که خوب بلدی چه طوری جواب بدهی.
    • انصاف IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      دنیای شگفت : سوال از بزرگترین خرید کشور که دستاورد برجام (تنها دستاورد ادعایی یک دولت پر ادعا طی چهار سال) تلقی می شود ،قابل قیاس با سوال از لباس زیر نیست و اطلاع مردم از آن حق مردم و رسانه هاست . با انصاف و عاقل باشید. .
    • شلغم IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      اگه به ریش و چادر باشه که وهابی ها و دواعش از همتون چادری تر و ریشو ترند . این خبرنگار نیست که دائم روی اعصاب وزیر راه بره ، طوطی دلواپس ها است که قرار است دائم با تکرار موارد بیهوده و جعلی روی اعصاب مردم باشند .
    • فرشاد IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      85 17
      البته آقای وزیر خیلی پولدار هستند ولی فکر نمی کنم دیگه لباس زیرشون به قیمت ایرباس باشه
    • مصطفی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      جناب شلغم یه موقعی میگفتید ادب مرد به ز دولت اوست پس چی شد؟ همش کشک بود
    • نادر IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      29 1
      چیر و با چی مقایسه کردی ؟ این هم مثال بود زدی استاد ؟! پرسیدن مارک لباس زیر رو با سئوال در مورد هواپیما مشابه میدونید ؟!؟!؟ مقصر اون نماینده هایی هستن که در جلسه استیضاح رای به ابقای این وزیر دادن که اینطور این وزیر گستاخانه رفتار میکنه. حالا هم تحویل بگیرن و بیان جواب بدن نماینده ها . ذات و درون اکثر وزرای این دولت از وزیر بهداشت با اون برخوردش با فرماندار گرفته تا امثال زنگنه؛نعمت زاده و آخوندی!
    • علی IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      34 2
      ببخشینا جناب اون وزیر باید پاسخگو باشه با سوال از مارک لباس شما فرق داره که در راس مسولیت نیستین و از بیت المال هزینه لباس نکردین کمی عمیق مسایل رو نگاه کنید
    • وحید IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      15 1
      مگه آخوندی وزیره کسی که تو مدتی که کار دولتی می کرده 7 هزار میلیارد درمیاره بیشتر می خوره تاجر باشه تاجرم که بهش بگی جنست بنجله بهش بر می خوره
    • فرهاد IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      12 1
      شما چقدر قشنگ و زیبا تحلیل کردی...مثل دولت اعتدال و امید که همه چیر ها را تحلیل میکنند خدایا پناه می بریم به تو از شر افراد خاین و دین فروش.
    • علیرضا IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      12 1
      جناب شلغم این هم از توجیحات تون هست دیگه !!! لقب می دی و سریع می خوای در بری!!! اگر اون طوطی دلواپسهات تو چی هستی ؟؟؟ ماله کشه افتضاح طلب ها ؟؟؟؟
  • م.م IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    اینها به تخت خواب اشرافی تکیه می‌زنند و نمی‌فهمند ۲۰۰ میلیون دلاری که صرف خرید یک فروند هواپیما می‌شود چقدر برای مردمی که در تحریمند مهم است..بی ادبی به یک خانم!!! نحوه برخورد پیامبر و امام علی را با مردم ببینید..فقط تاسف و آرزوی پیشرفت نظام اسلامی ایران..
    • Maryam IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      کی میخواهین بفهمین چقد هواپیما مفید و لازمه واسه ایران. چقد مردم مردن به خاطر سقوط اشغال های روسی. خوب کاری کرده
    • مونتاژ IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      74 11
      به IR ۱۶:۲۴ - کی می خواهید بفهمید که اگر تحریمها واقعا حذف شده بود ما می توانستیم مونتاژ هواپیما بیاوریم؟ فقط اجازه می دهند مصرف کنیم و بعد برای هر قطعه اش یک یرجام جدید باید امضا کنیم/
    • سعید IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      2 22
      اولا هواپیمای خوب برای کشور یک نیاز حیاتی است.دوما اگر کوچکترین ایراد فنی در هواپیما بود شرکت سازنده اجازه یک دقیقه پرواز به این هواپیما را نمیداد چه برسه به فروش مجدد اون پس ادم باید یه جو عقل داشته باشه
  • علی IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    دولت تدبیر! دولت امید! دولت عقلانیت!!!!
  • فرهاد US ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    106 6
    از همچین آدمی اصلاً این رفتار بعید نیست
  • جواد روستائی IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    122 8
    حق داره وزیر چون استرس گرفتش سه ماه دیگر خداحافظی
  • ایرانی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    98 7
    این بابا فکر گرده کی است اگر مرد است جلوی ملت رو در رو این کار را کند
  • ستارخان IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    این کار دولتمردان اولیش نبود آخریش هم نخواهد بود دیگه از کابینه فامیلی غيرازاين توقع نداشته باشید اینجا کره جنوبی که نیست ایرانه اونم با اسم جمهوری اسلامی خدایا فقط عملکرد این دولتمردان اسلامی باعث نشه ایمان قلبی واعتقادی مان نسبت به دین محمد رسول الله متزلزل بشه آمین
    • عبدالعلی IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      10 1
      داداش ایمان جوونا خیلی وقته با این کارا متزلزل شده جوون بی مطالعه چشمش به رفتار ایناست و فکر میکنه این رفتارها همون اسلامه برای همین هم میبره!
  • عدنان US ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    97 11
    اینکه ما به این موضوع بخندیم یا گریه کنیم بستگی به خودمان دارد اما ملت باید تصمیم بگیرد و درست رای دهد که همچین دولت بی فرهنگی در مملکت باقی بماند یا خیر ملیت عزیز ایران درست رای دهید
  • رضا IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    80 13
    فهمیده اند که دیگر وقت رفتن شان است بیشتر از این نمی خواهند نقش بازی کنند ...
  • از قم IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    69 10
    الان من از طرف روحانی از دموکراسی و مردمسالاری و کرامت ها انسانی و حقوق شهروندی عذرخواهی می کنم
  • امیر22 AE ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    84 21
    واقعا سوال خبرنگار خانوم بد نبود، یه سوال عادی رو پرسیده بود. چقدر این دولت حقیر شده که اینطوری وزیراش دارن به همه توهین میکنن
  • ناشناس IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    25 49
    واقعا یعنی احمدی نژاد از روحانی بهتر بود هردو مثل هم هستن
  • بنده خدا DE ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    14 76
    راجع به پارکینگ و برخورد قطار نوشتید. چیز دیگه ای نداشتید حالا که این موضوع پیش آمده بنویسید؟ همین کار شما سند نوع ذات شغلی شماست.
    • رضا IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      17 2
      تو از وزیر بودن اون ذینفعی؟ اگه یکی از اعضای خانواده تو توی اون قطار مرده بود هم همین حرفو میزدی؟ طرف عزیزش مرده مرتیکه میگه جای نگرانی نیست بیمه هستن... موندم...با این عقل و منطقش چجوری وزیر شده...؟؟!!
  • مسافر IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    59 5
    رفتار در شان اتفاقا...کسی که این رفتارو داره شان نداره... بالاخص با این عملکردش
  • حسین IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    65 11
    این دولت تحقیر، داد و بیدادش مال داخلی هاست لبخند و عشوه کردنش مال خارجی ها
  • علی IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    50 8
    رفتارش را از رییش یاد گرفته
  • شلغم IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    28 80
    وزیر راست گفته . باید یک جو عقل داشته باشید و اینقدر روی یک خبر سوخته و هزار بار تکذیب شده زوم نکنید . با دلواپسی که نمی داند شرکت آویانکا مال کلمبیا است یا برزیل ! یا حتی یک جو عقل ندارد که بعد از هزار بار تکذیب در سایت های هوانوردی دنیا رجیستر هواپیما را جستجو کند و مثل طوطی یک مطلب را مدام تکرار میکند ! باید همینگونه رفتار کرد !
    • امین IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      3 16
      اب شیرین بخور.حرص نخور
  • مهدی90085 IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    55 10
    ای کاش به ما هم فحش میداد ولی گذاشته بود تا حالا به خونه مسکن مهر برسیم سپردمش به خدا
  • علی IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    60 15
    باید جامعه خبرنگاران به خاطر این حرکت توهین آمیز و زشت و بی سابقه تحصن کنند و تا رئیس جمهور رسما عذرخواهی نکند به تحصن ادامه دهند.
    • کیایی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      17 7
      افرین درود بر شما
  • حمید رضا IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    48 8
    از قدیم گفتن حرف حقیقت تلخه اخوندیم به خاطره این اعصبانی شد
  • ali IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    7 38
    درستش هم همینه.وزیر راست گفته. این چه سوالیه.توی این مملکت خبرنگار حرفه ای نداریم. باشگاه خبرنگاران که اوووف
  • خانه 1011 متری IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    46 12
    نماینده میرحسین در جلسه بعد از انتخابات 88 همین آخوندی بود.
  • reza ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    32 7
    به به دولت تدبير و اميد به به
  • رضا IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    44 7
    مگر دانستن حق مردم نبود اقای وزیر تنها افنخار دولت ابلاغ منشور حقوق شهروندی بود که متاسفانه شما ....
  • بی نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    3 19
    خوب انسان هم ظرفیتی دارد . یک وزیر ، بار زیادی را بدوش میکشد . بعضی از خبر نگاران سؤالات مغرضانه میکنند و گوئی هدفشان تحریک است نه تحرک و یا جلب مشتری . و گاهی هم سعی در خشمگین کردن طرف دارند و سؤالشان نه برای آگاهی که برای بزحمت انداختن طرف است .
  • مریم IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    27 5
    آقایون وزیر فکر می کنن از اول وزیر به دنیا اومدن!!!! واقعا جای تاسف داره.... پس صبر و متانت و شعور مقامات کجا رفتههههههه .... لابد اگه یه فرد عادی این سئوال رو ازتون می کرد، تیکه بزرگش گوشش بود، اگه اعصاب نداری ، خوش اومدی......
  • علی IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    14 1
    بزرگشون قرار بود هر صد روز برای آگاهی مردم منبر بره حالا برا دونستن درستی یا نادرستی یه خبر این آقا اینجور به یه زن حمله ور میشه . دولت تدبیییییییر دیگه امیدی بهت نداریم
  • امید DE ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    18 2
    خود روحانی که سرکرده ایناس از ھمه بدتره پس از وزیراش ھم نمیشه بیشتر از اینا انتظار داشت ، به امید خدا تا دو ماه دیگه اونجاشونو گم میکنن میرن و یه فرد مومن و انقلابی جایگزین اون میشه و راحت و بدون دردسر شعار مرگ بر کتخدا میدیم مرگ بر امریکا و تمام دوستارانش زنده باد احمدی نژاد و امثال او،،
    • محمود IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
      9 1
      مسئولین و مردم اگه واقعا به حرف رهبرگوش بدن و عمل کنن.بخداهیچ مشکلی نداریم.این مسائلی هم که متاسفانه دچارشان هستیم به همین قضیه بر میگرده از ماست که برماست.زنده باد آدم انقلابی
  • نیا IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    39 13
    وقتی مجلس بد کار میکمه همینه دیگه وقتی طرف واسه استیضاح بیشتر از روز رای اعتماد رای موافق میاره باعث گستاخی میشه...
    • مهدی90085 IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
      27 4
      گل گفتی
  • 11111111111111111111111 IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    12 55
    مشرق تنت میخاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • وحید IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    12 1
    به امید خدا ، یه ماه دیگه بیشتر نمونده ، برن اینا راحت شیم حاضرا به غایبا بگن ، یه یاعلی بگیم ، سنت شکنی کنیم ، به این جماعت رای ندیم ، برن شرشون کم بشه روحانی مچکریم غلط کردم بهت رای دادم داداش برو بذار به درد خود بمیریم
  • لوگان SE ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    3 2
    جالب نیست
  • saeid_ 2fun IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    13 1
    هر دم از این باااااغ! بری می رسد!
  • فرهاد IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    15 2
    یه سریا فکرمیکنن پادشاه زاده بودن وقتی به وزارتی چیزی میرسن به چشم ارباب به مردم نگاه میکنن یادشون رفته که همین مردم ایناروآدم کردن وگرنه کسی پهنم بارشون نمیکرد
  • پارسا IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    14 2
    عیب نداره خدارو شکر خبرنگار بیمه بود بیمه از دلش در می آره
  • علی IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    15 1
    سلام به کلیه خوانندگان به نظرم این اقا خیلی پشتش گرمه و داره به شدت شبیه پدر زن عزیزش میشه خدا هر دویشان را به راه راست و احترام به خلق خدا هدایت کنه
  • علي IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    2 19
    هواپيماها خيلي هم خوب هستن به قول محموديتون ! آبو بريزيد اونجايي كه ميسوزه !
    • ... IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
      0 0
      واقعا داری کری میخونی؟!!! یاللعجب از شعور عده ای انسان نما
  • علب IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    22 1
    مگر نشنیدید که گفته اند حرف حق تلخه خوب چرا خانم خبر نگار افشاگری میکنه و بنده خدا وزیر رااذیت میکنه، ونمیذاره در عالم هپرودش سیر کنه؟
  • صی IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    13 1
    این از بی کفایتی مجلس است که اتفاق می افتد.
  • ا IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    9 1
    اینو کی وزیر کرده
  • سعید IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    11 1
    دولتی ها از اینکه بر اثر ناکارآمدی و رو به انحطاط بردن کشور با عدم اعتماد عمومی روبرو شده اند و شکست روحانی در انتخابات قطعی شده عصبی و پرخاشگر شده اند
  • هاشم IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    17 1
    دولت پیرمردهای بی اعصاب...هیس خبرنگاران فریاد نمی زنند!
  • سیدعلی IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    16 2
    به خدا وزیره دیوانس.
  • اسماعیل IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    17 1
    اینا بار اولشون نیست مار خوردن افعی شدن اگه روحانی , روحانی باشه میندازدش توی تنور نونوایی
  • شاپوور IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    11 1
    بنده خدا تقصر خودش نیست دماغش زیا باد ارد
  • عدالت IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    13 1
    تقصیر خود نظام است فردی که از 23 سالگی در وزارت باشد بیشتر از این نمیشه!
  • عجب IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    22 1
    آقا از چی ناراحتین این اتفاق قطعا سبب ریزش رای برای جناب رییس جمهور خواهد شد همچنین شخصیت واقعی اینها رو نشون میده
  • امیر IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    1 25
    حقشه وقتی خبرنگاری مغرضانه یه سوال تکراری می پرسه بدتر از این باید با او برخورد کرد.
  • Vahid FR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    25 1
    وزير رانت خوار كه ثروت افسانه اى با رانت خوارى به دست اورده وگر نه كسى كه با حقوق كارمندي ميلياردر يورويي نميشه !!!
  • من رای به ایشان نداده ام! IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    10 1
    واقعیت دولت تدبیر و امید مشخص شد. هنوز مانده تا چهره واقعی انشالله بعد از رای نیاوردن همه مشاهده خواهیم کرد واقعیت آن روی سکه را!
  • محمدرضا IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    4 1
    دست خوش نمایندگان مجلس که تا حالا به این وزیر دوبار رای داده اند
  • ص ف IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    1 10
    به نظر من سوال پرسیدن خوب است اما شایعه کردن درست نیست میگن هواپیما مرجوعی است جوابش همینه . عزت ریاد
  • من IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    10 1
    نفهمید چکار کنه
  • طرفدار روحانی IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    8 1
    رفتار زشتی بود حتی اگر سئوال نادرست باشد.وزیر حتما بایستی عذرخواهی کند
  • نگار مخبر IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    10 4
    اگه مرجوعی نبوده بگو نبوده پس حتماً مرجوعی بوده که جوش میاری ، اصلاً جون مردم برات مهم نیست ؟ مگه ارث پدرتو از این مردم می خوای تو اصلاً مگه کی هستی ؟ اگه مردم نبودن می دونی الآن چه کاره بودی ؟
  • مهدی ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    11 1
    ,آقای آخوندی چهره واقعی خودتو نشون دادی ممنونم ازت واینو باید بدونی که همیشه حقیقت تلخه که بهم ریختی
  • عرشیا ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    12 1
    دولت تدبیر وامید!!ماکه نه تدبیری دیدیم نه امیدی.بروآخوندی جان هواپیماهاتون به به هه عزیزم ناراحت نشو.خونسرد باش یک ماه دیگه کلا کسی باهات کار نداره
  • میم IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
    13 1
    احتمالاً معنای "مسئول" را ایشان نمیداند! مسئول یعنی کسی که مورد پرسش قرار میگیرد و معادل با پاسخگویی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس