کد خبر 706989
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
ناظم الشریعه و حسین شمس

سرمربی تیم ملی فوتسال در واکنش به صحبت‌های تند حسین شمس گفت: یکی از دلایل موفقیت‌های ما، گوش دادن به تذکرهای اوست.

به گزارش مشرق، سید محمد ناظم الشریعه درباره اظهارات تند و تیز شمس درباره او و کمیته فوتسال گفت: شخصیت شمس را می‌شناسم؛ او همیشه به تیم ملی و بنده علاقه داشته و در گذشته هم از دستوراتش استفاده کرده‌ایم. همیشه به تذکراتش گوش کرده و به نتیجه هم رسیده‌ایم. مطمئن باشید یکی از دلایل نتایجی که تاکنون برای تیم ملی فوتسال ایران بدست آمده، تذکرات ایشان بوده است. او قبل از جام ملت های آسیا هم تذکری داد و رعایت کردیم. همچنین باید بگویم تذکرات او را به فدراسیون هم انتقال می دهیم.

سرمربی تیم ملی درباره تساوی مقابل کرواسی در دومین بازی عنوان کرد: بازی ‌بسیار خوبی بود و بچه ها واقعا خوب کار کردند. بدون تعصب می گویم، اگر یک مقدار جوانی نمی‌کردند، با اختلاف بالا پیروز می شدند. کرواسی هم واقعا آماده بود، چون قرار است در  مقدماتی جام ملت های اروپا شرکت کند و بازی با ایران، آخرین مصاف تدارکاتی‌اش بود.

وی افزود: جوان‌هایمان در دومین بازی خوب نبودند اما با تجربه ها عملکرد بهتری نسبت به بازی اول داشتند. متاسفانه دو سه تا از باتجربه ها در بازی اول خوب نبودند. مقابل کرواسی چندین موقعیت درست کردیم تا یکی تبدیل به گل شد. حتی در دقیقه آخر بازی می‌توانستیم تیر خلاص را بزنیم. در مجموع از بازیکنانم راضی هستم چون هدفی که دنبال می کنیم فراتر از این نتیجه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس