کد خبر 706574
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
رامین رضائیان و برانکو

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس قطعا دیگر جایی در تیم برانکو ایوانکوویچ ندارد.

به گزارش مشرق، علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام کرد رامین رضاییان از فهرست برانکو کنار گذاشته شده و این بازیکن می‌تواند تیم سال آینده‌اش را انتخاب کند اما به دلیل اینکه او تا پایان فصل 97-96 با سرخ پوشان قرارداد دارد، تیم‌های خواهان رضاییان باید درخواست رسمیشان را بدهند.

پس از انتشار این خبر هواداران پرسپولیس که خواهان ادامه حضور رضاییان در تیمشان بودند و بارها نیز طی هفته‌های گذشته در تمرینات، ورزشگاه و شبکه‌های اجتماعی به حمایت از او پرداختند امید داشتند برانکو این بازیکن ملی پوش را مورد بخشش قرار دهد که برخلاف قبل این اتفاق رخ نداد.

برانکو که موضع رسمی خود را عنوان کرده بود امروز هم در نشست خبری پیش از بازی با پیکان گفت این موضوع برای او تمام شده و اینکه می‌گویند پیشکسوتان از او درخواست بازگشت رضاییان را داشتند درست نیست چراکه با آنها رابطه صمیمانه‌ای دارد و هیچکس تماسی در این باره نداشته است.

با این شرایط و اعلام رسمی طاهری سرپرست باشگاه و برانکو سرمربی تیم پرسپولیس پرونده ادامه حضور رضاییان به طور کامل در این تیم بسته شد و باید منتظر ماند و دید این مدافع ملی پوش ترانسفر می‌شود یا فصل آینده نیز در یک باشگاه ایرانی به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    1 0
    احسنت برانکو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس