ملوان انزلی

طی حکمی از سوی دکتر احمد دنیامالی، فرماندار بندرانزلی عضو جدید هیئت مدیره باشگاه ملوان شد.

به گزارش مشرق، بعد از استعفای مهندس پورشعبان از سمت شهرداری بندرانزلی که عضو هیات مدیره و سهام دار ملوان نیز بودند یک جای خالی در هیات مدیره باشگاه وجود داشت که بعد از مذاکره رئیس هیات مدیره با فرماندار جدید بندرانزلی، ایشان به عنوان یکی از مسئولین شهری به عضویت هیات مدیره باشگاه در آمدند.

در حکم مومنی زاده آمده است:

جناب آقای دکتر میرشمس مومنی زاده

فرماندار محترم شهرستان بندرانزلی

سلام علیکم

نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی و با استناد به اساسنامه باشگاه به موجب این حکم به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندرانزلی منصوب می شوید. امید است با استعانت از درگاه خداوند منان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سمت عضو هیات مدیره و در راستای تحقق اهداف باشگاه ملوان موفق و موید باشید.

احمد دنیامالی

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان

به این ترتیب و با عضویت دکتر مومنی زاده اعضای هیات مدیره باشگاه مجددا به 5 نفر افزایش پیدا کردند که شامل دکتر احمد دنیامالی (رییس هیات مدیره)، محمود بدیعی فر (عضو و نایب رییس هیات مدیره)، ناخدا محمود آذرگون (عضو وسخنگوی هیات مدیره) و ناخدا احمدرضا باقری (عضو هیات مدیره) می شود.

شایان ذکر است ٣٠ درصد سهام باشگاه ملوان در اختیار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و ٧٠ درصد سهام نیز براساس مصوبه مجمع باشگاه، به نمایندگی از شهروندان بندرانزلی و به واسطه سمت های حقوقی در اختیار مدیران شهری بندرانزلی قرار می گیرد که عضو هیات مدیره هستند.

منبع: سایت رسمی باشگاه ملوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس