کد خبر 706461
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
جعفر کاشانی

رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت:زمانی که ما فوتبال بازی می کردیم، مربیان ما حتی به درس خواندن و لباس پوشیدن ما هم نظارت داشتند.

به گزارش مشرق، جعفر کاشانی در رابطه اخراج رضاییان از پرسپولیس اظهار داشت: ما در هیات مدیره و کمیته انضباطی دنبال این بودیم که این بازیکن را بعد از تنبیه و نصیحت به تیم بازگردانیم اما نظر سرمربی چیز دیگری بود. ما بارها در هفته های اخیر رضاییان را به باشگاه دعوت کردیم و با او روی مسائل اخلاقی به گفت و گو پرداختیم.

وی افزود: من شخصا با حذف یک بازیکن اصلا موافق نیستم. با این حال نظر برانکو بود که این بازیکن دیگر در تیمش نباشد و ما هم نمی توانیم روی حرف سرمربی در مسائل تیم صحبتی کنیم. حتی دیروز هم به برانکو اصرار کردیم که رضاییان را برای این چند هفته نگه دارد اما او بازهم قبول نکرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: با اینکه من با حذف بازیکنان مخالفم اما بازیکنی که می خواهد در پرسپولیس و استقلال بازی کند، فقط نباید از نظر فنی در سطح بالایی باشد، بلکه مسائل اخلاقی هم مهم است.

کاشانی در ادامه گفت: زمانی که ما فوتبال بازی می کردیم، مربیان ما حتی به درس خواندن و لباس پوشیدن ما هم نظارت داشتند. اینطور نمی شود که صرفا هر کسی خوب فوتبال بازی می کند، شماره یک باشد.

وی در پایان در واکنش به شایعه پیشنهاد تیم های عربی به برانکو افزود: اینها فقط شایعه است. برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد.

منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رویا IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
    1 10
    چی شد آقای کاشانی تا حالا که شما میگفتید برانکو هم در اختیار باشگاه است و ما تصمیم میگیریم.چرا حالا نمیتونید روی حرف سرمربی حرف بزنید شما فقط وعه الکی میدید خلاصه که بیچاره اش کردید انقدر امروز فردا کردید .چرا زودتر جوون مردم رو راحتش نکردید
  • پرسپولیسی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
    4 5
    خدا رو دارم پرسپولیس قهرمان نشه تا آقایون به خودشون بیان
  • سلام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
    0 0
    "چرا اخراج بازیکن از سوی کی‌روش را قاطعیت مربی می‌نامند، اما از اخراج بازیکن از سوی برانکو چیز دیگری برداشت می‌شود" چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس