کد خبر 705612
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
رحیم زهیوی

مهاجم ملی‌پوش کشورمان که تازه دوران مصدومیتش را پشت سر گذاشته بود دوباره مصدوم شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال الشحانیه روز گذشته در رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ ستارگان قطر مقابل العربی قرار گرفت و موفق شد رقیبش را با نتیجه سنگین 4 بر صفر شکست دهد.

در این بازی رحیم زهیوی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان که تازه از کمند مصدومیت رها شده بود و هنوز به آمادگی کامل نرسیده بود با تصمیم ایگور استیماچ، سرمربی فصل گذشته سپاهان و این فصل الشحانیه از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و موفق شد در دقیقه 44 گل دوم تیمش را به ثمر برساند ولی پس از آن دچار مصدومیت دوباره شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و درخواست کرد تا او را تعویض کنند و در دقیقه 48 زمین بازی را ترک کرد.

استیماچ، سرمربی الشحانیه پس از این بازی درباره این بازی حساس گفت: این بهترین بردی بود که در قطر کسب کردم و به نوعی بازی مرگ و زندگی بود. با این پیروزی ثابت کردیم که شایسته ماندن در لیگ ستارگان هستیم و نباید به دسته دوم سقوط کنیم.

وی در ادامه درباره بازی هفته آینده الشحانیه مقابل الخور که به نوعی بازی بسیار سرنوشت سازی است زیرا در صورت باخت احتمال سقوطشان به دسته دوم بسیار زیاد می‌شود، گفت: شانس ما برای سقوط نکردن با برد العربی بالا رفت و در بازی هفته آینده مقابل الخور که بسیار حیاتی است، امیدوارم تمام بازیکنان از جمله رحیم زهیوی برای آن دیدار آماده باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس