کد خبر 705442
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
مرغ

هر کیلوگرم مرغ در آستانه روز طبیعت و کاهش عرضه مرغ گرم ۶ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۷ هزار و ۸۰۰ تومان در نقاط مختلف شهر تهران به فروش می‌رسد.

 به گزارش مشرق، قیمت مرغ در آستانه روز طبیعت با توجه به کاهش عرضه این محصول در بازار از آشفتگی نسبی قیمت رنج می‌برد به‌طوری‌که قیمت این محصول در نقاط مختلف شهر تفاوت چشمگیر و هزار تومانی در هر کیلو گرم دارد.

بر این اساس قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در منطقه مشیریه تهران ۶ هزار و ۸۰۰ تومان در جمال‌زاده تهران در یک فروشگاه ۷ هزار و ۴۰۰ تومان و در فروشگاهی دیگر به فاصله کمتر از ۱۰۰ متر ۷ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می رسد.

بنا بر این گزارش قیمت امروز هر یک کیلو گرم مرغ تازه در یکی از فروشگاه‌های سعادت آباد تهران ۷ هزار و ۴۰۰ تومان اما در بلوار آیت‌الله کاشانی تهران ۷ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت شقه گوسفندی بدون دنبه ۳۸ هزار تومان است. مهدی یوسف خانی نیز قیمت امروز هر کیلوگرم مرغ تازه در تهران را ۷ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده است.

بر اساس اعلام اخیر شرکت پشتیبانی امور دام از اسفندماه سال ۹۵ توزیع گوشت قرمز منجمد با  قیمت هر کیلوگرم ۲۳ هزار تومان و  مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۵۷۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی، میادین میوه و تره بار و اصناف توسط  شرکت  پشتیبانی امور دام آغاز شده و تا تعدیل تقاضای بازار ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس