کد خبر 704246
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
مانچینی

سرمربی پیشین اینتر و منچسترسیتی می‌گوید که فعلاً تمایلی برای بازگشت به فوتبال جزیره ندارد و ترجیح می‌دهد مربیگری در سایر لیگ‌های اروپا راتجربه کند.

به گزارش مشرق، روبرتو مانچینی می‌گوید که رؤیای هدایت تیم ملی ایتالیا را در سر می‌پروراند و دوست دارد مربیگری در لیگ‌های سایر کشورها را هم تجربه کند اما در حال حاضر تمایلی برای قبول هدایت یک تیم انگلیسی را ندارد.

مانچینی به نشریه ساندی پست گفت: در آینده دوست دارم سرمربی آتزوری شوم. مایه افتخار و نهایت جاه‌طلبی یک مربی، هدایت تیم ملی کشورش است. در حال حاضر اما من می‌خواهم به کارم با تیم‌های باشگاهی ادامه دهم. به رفتن به سوپر لیگ چین هم فکر نمی‌کنم. از آنجا پیشنهاد هم داشتم اما نه گفتم چون به نظر من فوتبال واقعی در اروپا است.

مانچو ادامه داد: احساس می‌کنم که تجربه مربیگری در سایر کشورها به من کمک خواهد کرد. شاید در اسپانیا یا فرانسه مربیگری کردم اما در حال حاضر قصد بازگشت به انگلیس را ندارم چون آنجا بوده‌ام و قهرمان هم شده‌ام.

مانچینی که فصل 12-2011 با منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد، چندی پیش از باشگاه لسترسیتی پیشنهاد داشت اما حاضر نشد به لیگ برتر جزیزه برگردد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس