کد خبر 704188
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
ب

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت که سرمربی تیم ملی فوتبال باید دو دستیار ایرانی در کادر فنی خود داشته باشد و شاید برای انتخاب آنها در حال فکر کردن است.

به گزارش مشرق، علی کفاشیان در خصوص دیدار ایران و چین که روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، گفت: ما نباید هیچ حریفی را دست‌کم بگیریم و همان‌طور که دیدید چین و سوریه در بازی قبلی کره جنوبی و ازبکستان را شکست دادند. قطعاً بازی سختی پیش‌رو خواهد بود، چرا که چینی‌ها سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند. در جلسه‌ای هم که امروز با مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور داشتیم، آنها گفتند که دولت چین قصد دارد با سرمایه‌گذاری تیم ملی فوتبال این کشور را به یکی از قدرت‌های اول آسیا تبدیل کند. با این حال قطعاً ما با حمایت هواداران می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم.

وی در خصوص اینکه آیا در قرارداد کی‌روش استفاده از دو دستیار ایرانی وجود دارد یا نه، اظهار داشت: بله، همین‌طور است. احتمالاً کی‌روش روی این مسئله در حال فکر کردن است. شاید او از کادر قبلی یا نفر جدیدی را به کادرفنی تیم ملی اضافه کند. این را من نمی‌دانم و کادر فنی تیم ملی در این خصوص تصمیم‌گیرنده است. جدیداً با کی‌روش صحبتی نداشتم و جزئیات را باید از تاج بپرسید.

رئیس فدراسیون فوتبال که در تمرین تیم ملی فوتسال شرکت کرده بود درباره اینکه آیا میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به ایران می‌رسد یا نه، خاطرنشان کرد: ما خواهان این هستیم که مسابقات قهرمانی آسیا را به میزبانی ایران در اصفهان برگزار کنیم. درخواست‌مان را از قبل داده بودیم و چون کسی هم درخواستی نداده بود، شانس ما برای کسب میزبانی زیاد است. البته فعلاً خبری نیست، اما چون میزبانی مسابقات جوانان را به کشورهای دیگر داده‌اند، این مسئله شانس ما را برای میزبانی بزرگسالان بیشتر می‌کند.

کفاشیان در مورد شرایط تیم ملی فوتسال نیز گفت: خوشبختانه شرایط خوبی را برای تیم ملی فوتسال مهیا کردیم. فقط پاداش‌های آنها از سال گذشته مانده است. امکانات اردویی خوبی برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفتیم و مشکل خاصی نیست.

وی در خصوص اینکه چرا هنوز اعضای تیم ملی فوتسال از لباس‌های قبلی استفاده می‌کنند و برای آنها لباس جدیدی تهیه نمی‌شود، تأکید کرد: فدراسیون فوتبال هنوز با جایی قرارداد امضا نکرده است. هر وقت قرارداد جدید امضا شد، برای فوتسالی‌ها نیز لباس جدید تهیه می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس