تصادف

بزرگراه مشهد به باغچه از ظهر امروز به دلیل کاهش دید، مه شدید و تصادف زنجیره ای ده ها خودرو مسدود شده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ هادی امیدوار رییس پلیس راه خراسان رضوی  اظهار کرد: از ساعتی قبل بزرگراه مشهد به باغچه به دلیل مه شدید و کاهش دید افقی و تصادف زنجیره ای ده ها  خودرو با یکدیگر مسدود شده است.

وی افزود: تا زمان مناسب شدن شرایط جوی این انسداد ادامه خواهد داشت.

مجتبی محمودی سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز اظهارکرد : بر اثر بارندگی و لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی و ایجاد مه شدید در محورهای مواصلاتی استان سه تصادف زنجیره‌ای در محورهای، باغچه به مشهد ، مشهد به نیشابور و چناران به قوچان رخ داد که در مجموع ۵۰ خودرو با حدود ۲۰۰ سرنشین در این سه حادثه با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از نزدیکترین ایستگاه‌های امدادی به محل وقوع این حوادث اعزام شدند و با همکاری مأموران پلیس راه، اورژانس ۱۱۵ و آتش‌نشانی مشغول نجات و امدادرسانی به مصدومان و حادثه‌دیدگان این حوادث زنجیره‌ای هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: براساس آخرین اخبار دریافت شده تا این لحظه که مربوط به حادثه محور باغچه به مشهد در ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز بوده است.

محمودی خاطرنشان کرد: عملیات امدادرسانی به مصدومان این سه حادثه زنجیره‌ای همچنان ادامه دارد.

برابر اعلام پلیس راه خراسان رضوی به علت وقوع مه شدید و کاهش دید افقی بزرگراه شهید شوشتری تا اطلاع ثانوی مسدود است و مسافران و زائران می توانند از مسیرهای جایگزین مشهد، قوچان و سبزوار استفاده کنند.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد : ۴۳نفر در حادثه تصادف زنجیره‌ای ده‌ها خودرو در اتوبان مشهد به نیشابور مجروح شدند و هم اکنون با آمبولانس‌ در حال انتقال به بیمارستان‌های مشهد هستند. این حادثه فوت یک کودک را نیز در پی داشته است.

*افزایش تلفات این حادثه

پیرحسین کولیوند در ارتباط با وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد- نیشابور گفت: این حادثه به علت مه غلیظ ساعاتی پیش در محور مشهد - باغچه به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه علت حادثه مه غلیظ گزارش شده است،  افزود: تاکنون 63 مسافر در اثر این حادثه مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است.

سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد: 57 مصدوم توسط اورژانس در حال انتقال به بیمارستان هستند و 6 نفر در محل درمان شدند؛ همچنین 9 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.

اسامی مجروحان تصادف زنجیره‌ای ظهر امروز در اتوبان مشهد

فیلم این حادثه را هم می توانید اینجا مشاهده کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • خودرو های میلی هه IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    12 12
    خودرو های میلی هه
  • rahmat IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    36 6
    علی برکه الله
    • دانیال IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
      0 0
      متاسفم برات، هم وطن هات مصدوم و مجروح شدن و تو مسخره میکنی! شما اصول نماها همین هستید
  • مرتضیsk IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    33 12
    تاوان بی کفایتی وزیر راه و هواداران وی در مجلس ، همین مسافران بی گناه نوروزی پرداختن
    • قریشی IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
      37 6
      بعضی وقتا الکی دنبال مقصر بین مسئولین نباشید ، مردم ما هنوز یاد نگرفتن در صورت کاهش دید چه بخاطر مه چه تاریکی هوا چراغ خودرو رو بایستی روشن کنند ... اینهم نتیجه همینه ! بارها بوده توی مه چراغ روشن کردم ماشین روبرویی برام چراغ میزنه با دست اشاره میکنه که داداش چراغت روشنه !
    • عمو IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
      0 0
      مه گرفتگی هوا وسرعت بالای خودروها و........ همه تقصیر وزیر راه هست .... زمان احمدی نژاد که اصلا تصادف نمیشد .... اگر هم میشد تقصیر ملت بود نه ....
  • سرهنگ ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    26 3
    مه غلیظ و نا بلدی رانندگان نوروزی علت اصلی اینگونه حوادث هستش.
  • مجتبی IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    14 2
    یه عکس یه جا دیگه دیدم که پراید اونجا مچاله شده قابل توجه وزیر صنعت
  • یا شده IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    10 9
    نون صافکار نقاشا رفت تو روغن
    • من IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
      0 0
      ...و جرثقیلی ها
  • ali IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    0 0
    برای ورود به این اتوبان ازمردم عوارض میگیرن دریغ از یک چراغ مه شکن و علائم هشدار دهنده این اتوبان همیشه مه دارد
  • محمد IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    0 0
    متاسفانه تصادفات همیشه بوده و هست ، اما آمار بیشترین تلفات رو ما ایرانی ها داریم ؛ درسته که بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین حادثه ساز میشه ؛ کاش همه تقصیرارو گردن مردم نندازیم ... استاندارد نبودن جاده ها، عدم کیفیت خودروها و ... اینارو کی جواب میده؟!
  • محمد IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    0 0
    سلام. من دیروز در آن مسیر رانندگی می کردم. متاسفانه با اینکه مه شدید و لغزنده بود ولی رعایت نمی کردند و سرعت زیاد موجب این حوادث شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس