کد خبر 703229
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
رانیری

ستاره لسترسیتی فاش کرده پس از برکناری کلودیو رانیری تهدید به مرگ شده است.

به گزارش مشرق، جیمی واردی که براساس گزارش رسانه های انگلیس رابطه خوبی با کلودیو رانیری در این فصل نداشت و نقش بزرگی در برکناری این مربی ایتالیایی ایفا کرد در جدیدترین مصاحبه خود ضمن رد این اتهامات عنوان کرده این گزارش ها باعث شده توسط مردم تهدید به مرگ شود.

واردی به خبرنگاران گفته:بعضی رسانه ها داستان هایی در مورد نقش من در اخراج رانیری منتشر کردند و این باعث شد عده ای از مردم واکنش تندی نشان دهند. خانواده ام و حتی بچه هایم تهدید به مرگ شدند. در شبکه های اجتماعی و خیابان و هر جایی که فکرش را بکنید مرا تهدید می کردند. سعی کردم با شرایط کنار بیایم اما وقتی همسرتان زمانی که رانندگی می کند و بچه ها عقب ماشین هستند به مرگ تهدید می شود مطمئنا احساس خوبی نخواهید داشت. بارها این این اتفاق رخ داد.

واقعا ترسناک بود.داستان هایی که رسانه ها منتشر کردند واقعا به من آسیب زد. اتهاماتی نادرستی زده شد و ما بازیکنان نمی توانیم کاری در مورد این مسئله بکنیم. یکی از روزنامه ها نوشته بود بلافاصله پس از بازی رفت با سویا جلسه ای بین بازیکنان و سران باشگاه برگزار شد که در آن تصمیم به برکناری رانیری گرفتیم در حالی که من پس از بازی به مدت سه ساعت پیش نمایندگان سازمان ضد دوپینگ بودم.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس