کد خبر 702847
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
ونگر

سرمربی فرانسوی آرسنال می‌گوید که تصمیمش را گرفته است و به زودی آینده خود را در آرسنال مشخص خواهد کرد.

به‌ گزارش مشرق ‌و ‌به نقل از ساکرنت، دوران کابوس وار آرسن ونگر با آرسنال ادامه‌ دارد. این تیم لندنی روز شنبه در هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر وست برومویچ با نتیجه‌ سه بر یک شکست خورد تا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در خطر ببیند.

اعتراضات به این مربی فرانسوی هم‌چنان ادامه‌ دارد و او در نشست خبری خود، گفت‌: می‌دانم که در پایان فصل چه برنامه‌ای خواهم داشت و چه تصمیماتی خواهم گرفت و به زودی به شما خواهم گفت‌. در حال‌ حاضر نیاز نیست که نگران این مساله باشم. ما در یک شرایط خیلی بدی قرار گرفته‌ایم که در طی بیست سال گذشته آن را تجربه نکرده‌ایم. متاسفانه بازی به بازی شکست خوردیم تا شرایط خوبمان را از دست بدهیم.

ونگر ادامه‌ داد: من متاسفانه از بازی تیمم بسیار ناراحت شدم. در طول مسابقه سکوهای تماشاگران را ندیدم و اعتراضات هواداران را درک کردم. فقط بر روی  کار خودم تمرکز می‌کنم و این مهم نیست که مردم در مورد من چه عقیده‌ای دارند. در شغل ما این طور است که باید ایرادات اصلی را گرفت. بر فرض مثال اگر موتور ماشینی خراب باشد قطعا ایرادات جزئی دیگر نیز در این ماشین بوده است، ولی در حال‌ حاضر باید مهم‌ترین ایراد را بر طرف کرد یعنی همان مشکل موتور ماشین را. به نظر من مهم‌ترین مشکل ما هم همین است که با وجود داشتن مالکیت توپ 77 درصدی شانس‌های گلزنی خلق نکردیم. هواداران از همین موضوع ناراحت هستند و این موضوع برای ما گران تمام شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس