کد خبر 701691
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کواکبیان

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در جریان بررسی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران، آقای لاریجانی قصد تحقیر بنده را داشت.

به گزارش مشرق، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 24 اسفند) قوه مقننه با استناد به اصل 78 قانون اساسی در اخطاری، گفت: گویا صبح امروز در جریان بررسی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران، آقای لاریجانی قصد تحقیر بنده را داشت.

وی با بیان اینکه بنده درباره تحقیق و تفحص از شهرداری اخطاری داشتم، ادامه داد: گویا آقای لاریجانی نمی‌خواست تحقیق و تفحص از شهرداری شکل بگیرد، چون نگذاشت بنده اخطار خود را بیان کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه سخنگوی کمیسیون عمران مطالبی درباره بررسی تحقیق و تفحص از شهرداری در این کمیسیون بیان کرد، تصریح کرد: برخی رسانه‌ها پس از رد تحقیق و تفحص از شهرداری اعلام کردند که فراکسیون امید شکست خورد.

کواکبیان تصریح کرد: پس از رد تحقیق و تفحص از شهرداری، فراکسیون امید شکست نخورد، بلکه مجلس شکست خورد چون در این بحث کوتاه‌ آمد.

ماده 78 قانون اساسی کشور مربوط به تعیین خطوط مرزی است که گویا آقای کواکبیان اشاره به اصلی داشته که در قانون اساسی وجود ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    7 2
    در استیضاح آخوندی مجلس شکست نخورد!؟
  • رضا IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
    5 1
    چونکه دیدند نمیتوانند نقطه ضعفی از شهردار بدست بیاورند کوتاه امدنند وگرنه یه گل بخودی شیک به فراکسیون امید(ناامیدی)ودولت ازش بیرون میامد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس