کد خبر 701443
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
کواکبیان

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس گفت: نجومی‌بگیران بدانند که ‌روزی‌ باید پاسخگوی اعمالشان باشند، چراکه علاوه بر خداوند متعال‌، شهیدان والامقام ‌بر اعمال‌ و کردار ما ناظر هستند.

به گزارش مشرق، مصطفی کواکبیان بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان اسلامشهر که در سالن فجر آموزش و پروش این شهرستان برگزار شد‌، اظهار داشت‌: همه ما می‌دانیم که‌ پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی‌ ایران، موفقیت‌های ما در سیاست‌ خارجی، اقتدار ما در منطقه و حضور قوی ایران در نشست‌های تخصصی کشورها به برکت خون شهیدان و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شاهد است‌.


وی بیان کرد: تمام تلاش‌‌های ما در برنامه ششم توسعه، برای رشد آموزش و پرورش است که نمونه آن‌ افزایش حقوق بازنشستگان فرهنگی‌ تا‌ سقف‌ 2 میلیون تومان است.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کسانی که در زمینه املاک و فیش‌های نجومی کار می‌کنند‌‌، باید بدانند که ‌روزی‌ باید پاسخگوی اعمال و کردارشان باشند، چراکه علاوه بر خداوند متعال‌، شهیدان والامقام ‌بر اعمال‌‌ و رفتار و کردار ما ناظر و شاهد هستند‌.

کواکبیان افزود: حضور در یادواره‌‌های شهدا فرصتی است تا مسئولین‌ و اقشار مختلف جامعه به نوعی دین خود را به شهدا ادا نموده و از سوی دیگر نسل جوان با سیره و رفتار و راه شهیدان والا مقام بیشتر اشنا شوند‌.

یادو‌اره شهدای دانش‌آموزی شهرستان اسلامشهر‌ به همت مدیریت آموزش و پرورش‌‌ اسلامشهر و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران‌ این شهرستان ‌با حضور ‌جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و مسؤولان‌ ادارات شهرستان‌ و دانش‌آموزان به مناسبت روز شهید برگزار شد‌.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ايراني IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
    1 0
    اي اقا اين جه حرفيه ميزني به خودمون جواب بدين،به شهدا نميتواند جواب بدين شماها از اسم شهدا سوء استفاده ميكنين

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس