کد خبر 701225
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
سینما تعطیل

بیشتر سالن‌های سینما برای پیشگیری از حوادث سه‌شنبه (۲۴ اسفندماه) و امنیت خانواده‌ها این روز را تعطیل کردند.

به گزارش مشرق، چند سالی است که حوادث متعددی در سه‌شنبه آخر سال در سطح شهر رخ می‌دهد و فضای جشن به فضای جنگ تبدیل می‌شود به همین منظور تعدادی از  پردیس‌های سینمایی تصمیم گرفتند برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری سالن‌های خود را تعطیل کنند. متاسفانه چند سالی است که امنیت افراد در خیابان‌ها به خطر می‌افتد. همه ساله تلاش می‌شد تا سالن‌های سینما برای رفاه حال مراجعین با یک محدودیت زمانی نمایش خود را در سانس‌های منتهی به شب تعطیل کنند اما امسال با توجه به شرایط، تصمیم گرفتند برای امنیت خانواده‌ها و جوانان تعدادی از سالن‌ها از جمله  پردیس سینمایی آزادی، کورش و چهارسو همچنین سالن سینما ایران و برخی از سالن‌های دیگر در سطح تهران در این روز (24 اسفند) تعطیل باشند. تعدادی از سالن‌های سینما نیز در شهر تهران تا ساعت 16 یا 17 نمایش خواهند داشت از جمله سینما شکوفه تا ساعت 16 نمایش فیلم خواهد داشت و سانس‌های بعدی نمایش انجام نمی شود. در خصوص تعطیلی سینماها با تعدادی از سالن‌‌داران درباره تعطیلی روز سه‌شنبه به گفت‌وگو نشستیم: 

رضا سعید‌ی‌پور مدیر پردیس آزادی تاکید کرد: به دلیل حوادثی که در این روز شاهد هستیم سالن سینما آزادی را در روز سه شنبه (24 اسفند) تعطیل می‌کنیم. امسال یکی از دلایل دیگری که پردیس آزادی را تعطیل کردیم احترام به آتش‌نشانانی است که امسال در حادثه پلاسکو آنها را از دست دادیم با این حرکت به مخاطبان اعلام می کنیم که کمتر مواد محترقه و آتش‌زا در این روز استفاده کنند و بیشتر به فکر آرامش این قشر زحمتکش باشند. 

علی سرتیپی مدیرعامل مجموعه کورش نیز تاکید کرد: پردیس کورش را در روز سه شنبه تعطیل می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با آماده سازی سالن برای اکران نوروزی 96 آماده و پذیرای مخاطبان علاقمند به سینما شویم. 

مدیریت تصویر شهر که مجموعه سینماهای پردیس ملت، راگا، تماشا و رازی را برعهده دارد اعلام کرد سه پردیس راگا، تماشا و رازی با محدودیت زمان نمایش در روز سه ‌شنبه فعالیت می‌کنند اما پردیس ملت در روز سه شنبه به فعالیت خود طبق روزهای عادی ادامه خواهد داد.

امیر قطبی مدیر اکران سینما ایران درباره تعطیلی روز سه شنبه سینما ایران گفت: اکثر مخاطبان سینما ایران خانواده‌ها هستند و  در این فضای ناامنی که در روز سه شنبه آخر سال فراهم می‌شود ترجیح می دهیم به خاطر امنیت خانواده ها  سالن سینما را تعطیل کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس