مهدی چمران نمایه

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در خصوص نامه به رئیس‌جمهور برای برگزاری جلسه مشترک اعضای شورای شهر تهران با هیات دولت برای بررسی مشکلات مردم تهران گفت: نامه ارسال شده است اما گفته شده که در اسفند خیلی سرشان شلوغ است.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درخصوص نامه شورای شهر تهران به رئیس جمهور برای برگزاری جلسه مشترک اعضای شورای شهر تهران با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت باهدف بررسی مشکلات تهران گفت: در این خصوص نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور نوشته و ارسال شده است اما گفته شده که در اسفند خیلی سرشان شلوغ است. تاریخ دیگری هم برای برپایی جلسه مشترک وعده‌ داده نشده است اما پیگیری می‌کنیم تا ببینیم چطور می‌شود. وی این جلسه مشترک را موجب تعامل بهتر دولت و شهرداری و مدیریت شهری دانست.

چمران با اشاره به اینکه در این نامه به موضوع حمل و نقل عمومی و چگونگی وصول طلب‌های شهرداری از دولت اشاره شده است گفت امیدوار بودیم این جلسه پیش از پایان سال برگزار شود.

به گزارش تسنیم، از طرف شورای شهر تهران پیشنهاد شده است که این جلسه با حضور وزرای مربوط به حوزه شهری از جمله وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شود و درباره مشکل حمل و نقل عمومی و محیط زیست و طلب شهرداری از دولت صحبت شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس