کد خبر 700457
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
جام جهانی

معاون نخست‌وزیر روسیه از سفر یک میلیون توریست به این کشور در زمان برگزاری جام‌جهانی فوتبال ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش مشرق،  ویتالی موتکو گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا یک میلیون توریست در زمان برگزاری جام‌جهانی 2018 به روسیه سفر کنند.

معاون نخست‌وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال روسیه ادامه داد: روسیه کشوری است که پتانسیل‌های زیادی در حوزه توریستی دارد و برنامه‌های زیادی برای توسعه این بخش و معرفی کشورمان تدوین کرده‌ایم. یکی از بهترین فرصت‌ها برای رسیدن به اهداف‌مان جام‌جهانی 2018 است.

ویتالی موتکو افزود: فقط 11 شهر میزبانی جام‌جهانی 2018 روسیه را بر عهده ندارند، بلکه در 20 شهر دیگر نیز تیم‌های ملی کشورهای مختلف اقامت خواهند کرد. در این شهرها نیز هواداران فوتبال حضور پیدا می‌کنند و ما می‌توانیم روسیه را به آنها و جهان معرفی کنیم. می‌خواهیم نشان دهیم که کشور آزادی هستیم.

خبر دیگر از جام‌جهانی 2018 روسیه حاکی از آن است که پیمانکار اجرایی ورزشگاه اکاترینبورگ از آغاز پوشش سقف آن خبر داد. پوشش غشاء الاستیکی روی سقف فولادی ورزشگاه و چادرهایی از جنس پارچه‌های پلیمری با دوام بسیار بالا از ورزشگاه اکاترینبورگ در برابر باران و نور خورشید محافظت خواهد کرد. اکاترینبورگ یکی از 12 ورزشگاه میزبان جام‌جهانی 2018 روسیه است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس