کد خبر 700289
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
ونگر

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال معتقد است که سیستم ویدیو چک در فوتبال باید هر چه سریعتر پیاده سازی شود و در غیر این صورت، فیفا دچار مشکلات بسیاری خواهد شد.

به گزارش مشرق، اتحادیه فوتبال انگلیس اخیرا اعلام کرده که قصد دارد به صورت آزمایشی از ویدیو چک در جام حذفی فصل آینده استفاده کند.‌‍‍‎‍ همچنین امسال نیز در صورت کشیده شدن بازی به وقت های اضافه، تعویض چهارم قابل استفاده خواهد بود. شاگردان ونگر امروز به مصاف لینکلن سیتی خواهند رفت و ونگر معتقد است سیستم ویدیو چک باید هر چه سریعتر در فوتبال پیاده سازی شود.

او گفت:" من واقعا معتقدم که در 5 سال آینده، اگر یوفا از سیستم ویدیو چک استفاده نکند، احتمالا از سوی تلویزیون ها و یا هواداران از آنها شکایت خواهد شد زیرا تصمیم درستی نگرفته اند. هواداران و کمپانی های تلویزیونی هزینه زیادی پرداخت می‌کنند ولی یوفا در جهت درست گام بر نمی‌دارد زیرا تمام تلاشش را برای عدالت انجام نمی‌دهد. اگر جلوتر نروند، از آنها شکایت خواهد شد زیرا ما در جامعه ای زندگی می‌کنیم که قانونگرا است. اگر یوفا و فیفا گامی برای عدالت برندارند،  دیگر دیدارهایی مثل دیدار ما و بایرن و یا بارسا و پاری سن ژرمن نخواهیم دید."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس