تبانی

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن گفت که به دلیل بیماری مادرش مجبور شده اردوی این تیم را ترک کند و اصلاً بحث تبانی در کار نبوده است.

به گزارش مشرق، هفته گذشته و پس از شکست تیم فوتبال راه‌آهن تهران مقابل پارس جنوبی جم، کادر فنی و مدیران باشگاه راه آهن اعلام کردند که واسطه یکی از سرمربیان تیم‌های دسته اولی با یکی از بازیکنان موثر زردپوشان تماس گرفته و این بازیکن نیز اردوی لوکوموتیورانان را در شب قبل از دیدار مقابل پارس جنوبی ترک کرده است.

در همین زمینه به سراغ این بازیکن رفتیم اما این بازیکن اعلام کرد تنها به شرطی حاضر به انجام گفت‌وگو است که نامی از او در مصاحبه برده نشود.

بازیکن راه‌آهن در این خصوص گفت: با من تماس گرفتند و گفتند مادرم بیمار است. چون در خانه ما کسی نیست و برادرم هم در تهران است، مجبور شدم به شهرستان بروم تا مادرم را ببینم و اصلا بحث تبانی در کار نبوده است.

وی در این باره که یکی از اعضای باشگاه راه‌آهن گفته بود بازیکنان راه‌آهن جوان هستند و ممکن است با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان فریب بخورند، گفت: آیا آدم شرافتش را به ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشد؟ من تنها از یکی از هم تیمی‌هایم ۵۰۰ هزار تومان قرض گرفتم. درست است که پول نداریم اما زورمان به ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد. اگر هم این موضوع را ادامه دهند، از افرادی که چنین حرف‌هایی زدند شکایت می‌کنم. البته گفتند سوءتفاهم بوده و این صحبت ها را تکذیب کرده‌اند.

بازیکن تیم راه‌آهن اظهار داشت: نمی‌دانم این حرف‌ها را چه کسی درآورده است. من از بازیکنان اصلی تیم هستم و دلیلی ندارد اقدام به تبانی کنم. می‌توانند پرینت حساب مرا هم بگیرند.

وی در پایان گفت: خدا را شکر این مشکل حل شده و من بازیکن اصلی تیم به شمار می‌روم و اکنون کنار تیم تمرین می‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس