راهیان نور - کراپ‌شده - تیز

مرتضی حبیبی می‌گوید: خدمت به مسافرین و زائران راهیان نور برای من یک نوع سعادت است و از حضور در کنارشان و خدمت به آنها لذت می‌برم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مرتضی حبیبی رئیس قطار مسافری شماره 132 تهران- اهواز که از سال 87 در راه آهن مشغول به خدمت است از حس و حال سفر با زائران راهیان نور در مسیر تهران اهواز می‌گوید: خدمت به مسافرین و زائران راهیان نور برای من یک نوع سعادت  است و از حضور در کنارشان و خدمت به آنها لذت می‌برم.

او در خصوص سفرش به مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌گوید: من در سال 83 و در دوران دانشجویی چندین بار با دوستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور سفر کرده بودم و خاطرات زیادی از آن دوران دارم و درس های زیادی از رزمندگان گرفتم. در سال 88 و یک سال بعد از ورودم به راه آهن هیچ گاه اولین ماموریتم به خرمشهر را فراموش نمی‌کنم و این سفر برایم یک خاطره باقی مانده است. 

حبیبی ادامه می دهد: در آن سال خیلی دوست داشتم به زیارت شهدای گمنام یادمان شلمچه که ارادت خاصی به آنها بروم اما با توجه به وقت کم قسمت نشد اما یک ماه بعد توانستم به شلمجه بروم و شهدای گمنام یادمان و محل رشادت رزمندگان را از نزدیک زیارت کنم.

او  در خصوص ماجرای تحول و تاثیرات سفرهای راهیان نور بر روی جوانان خاطره و مشاهده عینی جالبی که چندین سال پیش در قطار اتفاق افتاده است را بیان می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • کاربر قدیمی IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    9 0
    پس ماجرا چی شد؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس