کد خبر 699764
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
مجتبی حسینی

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما با بحرانی مواجه نیست زیرا بحران برای تیمی است که در آستانه سقوط به دسته پائین‌تر قرار دارد اما با حمایت سعید آذری، در انتظار روزهای خوب خود هستیم.

به گزارش مشرق، سید مجتبی حسینی پس از تساوی عصر امروز ذوب‌آهن مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه این دیدار، یک مسابقه حساس برای ما به شمار می‌رود، اظهار داشت: به نظرم جمع کردن بازیکنان ما در شرایطی که وضعیت روحی و روانی خوبی ندارند، کار بسیار دشواری است که من در این زمینه تجربه نداشتم.

 

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ما فعل خواستن را صرف کردند، تصریح کرد: به نظرم امروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و تیم ما در نیمه دوم مسابقه حاکم میدان بود اما از فرصت‌های خود استفاده نکرد.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: تیم ما در روزهای گذشته زیر فشار وحشتناکی بود اما بازی آبرومندانه‌ای را به نمایش گذاشت و بدون شک به سرعت و در روزهای آینده تلاش می‌کنیم که به روزهای اوج خود بازگردیم.

وی با اشاره به بی‌تجربگی تیمش گفت: تیم ما جوان است و بعد از چند پیروزی، با یک باخت، به هم می‌ریزد اما به نظرم ما گل‌های ساده و بچه‌گانه‌ای دریافت کردیم اما خوشحالم با حمایت مدیریت باشگاه، این روزهای سخت را پشت‌سر گذاشتیم.

حسینی پیرامون راه‌های خروج از بحران بیان داشت: تیم ما با بحرانی مواجه نیست زیرا بحران برای تیمی است که در آستانه سقوط به دسته پائین‌تر قرار دارد اما با حمایت سعید آذری، در انتظار روزهای خوب خود هستیم.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن در داوری‌های اخیر خود مظلوم واقع شده، افزود: در هفته‌های گذشته چند پنالتی برای ما اعلام نشده و اگرچه من عادت ندارم که درباره داوری صحبت کنم اما امیدوار هستم که کمیته داوران و دپارتمان داوری نسبت به اعتراضات تیم‌ها بهتر عمل کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه هدف ما درخشش در آسیاست، خاطرنشان کرد: شانس من اینگونه شد که سه بازی پشت‌سر هم در خارج از خانه برگزار می‌کنیم و بازیکنان ما آشفتگی بسیاری را تحمل کردند اما امیدوار هستم که شرایط تیم بهتر شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس