کد خبر 699678
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
تمرین استقلال

تمرین استقلال در کمپ حجازی تحت تاثیر اعتصاب بازیکنان و درگیری هواداران بود.

به گزارش مشرق، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران که قرار بود از رأس ساعت 12 و 30 دقیقه امروز در کمپ ناصر حجازی برگزار شود، به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و کادر فنی امروز هم برگزار نشد.

* بازیکنان با لباس‌های شخصی به درون زمین آمدند و بعد از چند دقیقه صحبت، به رختکن رفتند. مهمترین اتفاق امروز کمپ ناصر حجازی حضور افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال بود.

* مدیرعامل استقلالی‌ها برای صحبت کردن با علیرضا منصوریان و بازیکنان تیم به کمپ ناصر حجازی آمد.

* خبرنگاران و عکاسان حاضر در محل تمرین حدودا 90 دقیقه‌ای را در کمپ ناصر حجازی بلاتکلیف بودند چرا که نه تمرینی برگزار شد و نه جلسه اختصاصی منصوریان با افتخاری به پایان رسید.

* در دقایق ابتدایی حضور منصوریان و افتخاری در کمپ حجازی چند هوادار با لیدرهای حاضر در کمپ با صدای بلند درگیری لفظی پیدا کردند و منصوریان هم با بیرون آمدن از کانکس کادر فنی خطاب به نفرات روبه‌روی درب ورودی با داد و فریاد گفت: برید بیرون.

* هواداران از ساعت 12 در پشت درب‌های بسته کمپ ناصر حجازی بلاتکلیف ماندند و این موضوع در حالی بود که از قبل حضور هواداران در محل تمرین هیچ مانعی نداشت.

* هواداران استقلال پشت درب‌های بسته هم دست از حمایت تیمشان برنداشتند و با شعارهایی علیرضا منصوریان و تیمش را تشویق و حمایت کردند.

* برخی از هواداران خواهان ملاقات با زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال بودند اما آنها بی‌خبر از این موضوع بودند که زمانی در کمپ حضور ندارد.

* جلسه منصوریان و افتخاری که برای حل مشکلات مالی آبی‌پوشان و حواشی به وجود آمده اخیر برگزار شده، در حال حاضر همچنان ادامه‌دار است و هیچ کس خبری از زمان دقیق پایان این جلسه ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس