کد خبر 699216
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
زمانی و منصوریان

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که کاپیتان‌های استقلال باعث تعطیلی تمرینات این تیم شده‌اند.

به گزارش مشرق، حسن زمانی در گفت‌وگو با رادیو ورزش درباره بحث اعتصاب بازیکنان استقلال و دلایل مصاحبه‌هایش عنوان کرد: همه موارد مستندی که در باشگاه وجود دارد، در جلسه هیئت مدیره مطرح شده و هیچ بازیکنی کمتر از 50 درصد نگرفته است. افرادی که عامل تعطیلی تمرین شدند، بیش از 60 درصد پول گرفته‌اند.

وی در مورد اینکه چه کسانی بیش از 60 درصد پول گرفته‌اند، گفت: مهدی رحمتی و خسرو حیدری بیش از 60 درصد مطالبات این فصل خود را گرفته‌اند. از بزرگان انتظار داشتیم حرمت لباس استقلال را بیشتر از بقیه نگه دارند و این کار را نکنند. این تصمیم غلط از عمان گرفته شد و در تهران به آن دامن زده شد. استقلال 30 میلیون هوادار دارد و هوادار باید بداند که برخی از افراد دنبال منافع خود بوده و تعصبی به تیم ندارند. هیئت مدیره با عواملی که این مسئله را بوجود آوردند، برخورد خواهد کرد. ما نباید مسئله را امنیتی می‌‌کردیم و از بازیکنان جوان سوء استفاده کنیم چرا که بازیکنان جوان حرمت بزرگترها را نگه می‌دارند. بزرگترهای تیم که نباید از بازیکن جوان استفاده کنند.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره اینکه منصوریان خواسته او سه ماه سکوت کند، خاطرنشان کرد: حاضرم یک سال یک کلمه صحبت نکنم، اما دوستان حرمت لباس استقلال را نگه دارند. الان به مظلومیت استقلال پی برده‌ام، چرا که پول دادیم، ناز کشیدیم، جریمه نکردیم، بدهکار هم شدیم، این مسئله خیلی جالب است. هفته آینده قطعا به عنوان آخرین جلسه سال، جلسه‌ هیئت مدیره استقلال را برگزار خواهیم کرد. من از کادر فنی گله دارم، چون در گذشته در مقطعی می‌خواستند چنین برنامه‌ای را پیاده کنند، اما مربی وقت استقلال با قاطعیت پای کار ایستاد و گفت هر کسی تمرین نمی‌کند، خداحافظ.

زمانی در خصوص اظهارات علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه بازیکنان پولی نگرفته‌اند، تصریح کرد: اصلا چنین چیزی نیست. کادرفنی باید لخت می‌شد و هر بازیکنی که نمی‌خواست تمرین نکند، عذرش را می‌خواست.

وی در پایان در مورد اینکه آیا کادر فنی استقلال مطالباتش را دریافت کرده است یا خیر، گفت: مطالبات قانونی‌شان را گرفته‌اند، ولی درصد را ذی‌حساب باید بگوید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس