کد خبر 698003
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

جنجال‌های بازی منچستریونایتد و بورنموث ممکن است دامن هر دو تیم را بگیرد و بازیکنان این تیم‌ها با خطر محرومیت روبرو خواهند بود.

به‌ گزارش ‌مشرق، دیلی میل نوشت: در یکی از بازی‌های جنجالی لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد برابر بورنموث به نتیجه‌ بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت.

در این بازی زلاتان ایبراهیموویچ و تایرون مینگز باهم درگیر شدند که داور مسابقه با قضاوت ضعیف خود، هیچ کدام از صحنه‌ها را ندید. خطاهایی که حتی فراتر از کارت قرمز بودند، داور به سادگی از کنار آنها گذشت.

ابتدا  زلاتان ایبراهیموویچ، تایرون مینگز را که به او چسبیده بود از خود جدا و او را به زمین زد که داور این صحنه را ندید. بعد از آن در یک صحنه دیگر که بازتاب زیادی داشت، بازیکن بورنموث با استوک روی سر  زلاتان فرود آمد که می‌توانست یک فاجعه را رقم بزند. یک ‌دقیقه بعد ایبراهیموویچ تلافی کرد و با آرنج به محکم به صورت مینگز کوبید که داور در تمامی این صحنه‌ها، هیچ تصمیمی نگرفت تا کوین فرند، یکی از ضعیف‌ترین قضاوت‌های خود را انجام داده باشد.
 
خطر محرومیت در انتظار زلاتان +عکس
 
رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند اتفاقات این دیدار از چشم اتحادیه فوتبال انگلیس دور نخواهد ماند و قرار است اتحادیه درباره این اتفاقات تشکیل جلسه بدهد و  هر دو بازیکن خطر محرومیت را حس خواهند کرد. در صورتی که ایبراهیموویچ محروم شود، او ممکن است داربی شهر منچستر را از دست بدهد.

البته مینگز درگیری با زلاتان را تکذیب کرده است و عنوان کرد هیچ عمدی در کار او نبوده و بعید است زلاتان هم عمدی در کارش بوده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس