پرسپولیس

دو پیشکسوت پرسپولیس گفتند: در دربی یک کمال نبود بینید چه بلایی بر سر تیم آمد! حالا در دیدار با نفت این همه مهره اصلی را نداریم و این بار خدا می داند چه سرنوشتی در انتظار تیم است؟

سرویس ورزش مشرق – بحران کمبود بازیکن در نبود احتمالی هر 6 ملی پوش پرسپولیس به اضافه حسین ماهینی در دیدار با نفت تهران این نگرانی را برای طرفداران این تیم بوجود آورده که فردا برانکو کدام نفرات را در پستهای حساسی همچون دفاع میانی مقابل تیم علی دایی به میدان خواهد فرستاد؟
 
مرتضی کرمانی مقدم و حمید درخشان در گفت و گو با مشرق، درباره شرایط پرسپولیس و کاستی هایش در این بازی حرف زده و بیش از هر چیز ایراد کار را به یارگیری این تیم در ابتدا و نیم فصل می گرفتند.

متن کامل صحبت های این دو پیشکسوت پرسپولیس در ادامه می آید:

*پرسپولیس بی سلاح به میدان می رود
حمید درخشان درباره اوضاع پرسپولیس برای بازی با نفت اظهار داشت: کار برای این بازی خیلی سخت است. آن هم در نبود نفرات کلیدی که حضورشان قطعا می توانست به این تیم کمک کند. اگر پرسپولیس بخواهد همچنان در کورس قهرمانی بماند بدون این نفرات مانند تیمی بی سلاح است که در یکی از حساسترین بازی ها دست خالی به میدان می رود.

*خدا کند سید جلال برسد!
 مرتضی کرمانی مقدم در همین ارتباط بیان داشت: سختی کار پرسپولیس زمانی بیشتر به چشم می آید که ببینید روی نیمکت هم بازیکنی نیست که بتوان آن را جایگزین کرد. الان اگر سید جلال به بازی نرسد چه کسی می تواند در دفاع آخر بازی کند؟ انصاری هم که نیست! خدا کند کادر پزشکی این بازیکن را برسانند تا لااقل یکی از مدافعان تخصصی مان در پستش بازی کند.

*این هم شد یارگیری؟
درخشان و کرمانی مقدم به صورت جداگانه به یک موضوع مشترک پرداخته و عنوان کردند: زمانی که در ابتدای فصل یا در همین نقل و انتقالات زمستانی تأکید می کردیم تیم نفر جایگزین ندارد برای همین روزها بود. جذب آن دو بازیکن خارجی که دیگر از معرکه ترین اتفاقات این فصل در تیم بود! شاید تنها در خط هافبک جایگزین خوبی برای نفرات داشته باشیم ولی در عقب و جلوی تیم هیچ جایگزینی نیست. برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد این چه یارگیری کردنی است؟ آن هم با وجود بازی در لیگ قهرمانان آسیا؟ از ابتدا هم مشخص بود پرسپولیس چوب این بی توجهی اش را می خورد.

*دیدیم بدون کمال چه شد!
دو پیشکسوت پرسپولیس در این باره به نبود کمال در دربی اشاره کرده و گفتند: در دربی یک کمال نبود بینید چه بلایی بر سر تیم آمد! حالا در دیدار با نفت این همه مهره اصلی را نداریم و این بار خدا می داند چه سرنوشتی در انتظار تیم است؟

*بد زمانی به نفت خوردیم
کرمانی مقدم درباره حریف پرسپولیس خاطر نشان کرد: متأسفانه بد زمانی هم به نفت تهران رسیدیم. این تیم نیم فصل اول را خوب شروع کرد ولی در نیم فصل دوم با افت محسوس مواجه شد اما الان چند هفته ای است که باز هم به روزهای خوبش برگشته. تیم دایی یک تیم چغر و محکم است که بعید است با این نفرات نیمکت نشین بتوان برابرش به برد دلخوش بود.

*آخرین نیمکت نشین هم شانس بازی دارد
پرسپولیس چوب یارگیری غلطش را نخورد!/برانکو و یک تیم بی سلاح!درخشان در این باره که اگر در این بازی سرمربی پرسپولیس بود به کدامیک از نیمکت نشینان بازی می داد توضیح داد: بازیکنی روی نیمکت نمانده که از آن استفاده شود. در این بازی برانکو باید تا آخرین نفر را به خط کرده و همه را به زمین بفرستد. چون بالاخره باید در بازی به تعویض هم بیندیشد!

*خدا کند رقیب شاد نشویم
کرمانی مقدم و درخشان از وضعیت جدول هم چندان مطمئن نبودند و در این باره عنوان کردند: استقلال یک بازی نسبتا آسان با سیاه جامگان دارد و تراکتور باز هم با اینکه مساوی کرد یک امتیاز به پرسپولیس نزدیکتر شد. باید امیدوار بود که لااقل در این بازی یک مساوی بگیریم تا رقیب شادکن نشویم. وضعیت در ادامه برای پرسپولیس سخت تر هم می شود چون با طولانی تر شدن بازی ها احتمال مصدومیت و محرومیت ها هم بیشتر می شود.

*یک امتیاز از نفت هم خوب است
درخشان تأکید کرد: من در تمرینات نبودم که بدانم چه تاکتیکی برای پرسپولیس بهتر جواب می دهد ولی این را می دانم مقابل این نفت که دور رفت هم سه بر صفر به پرسپولیس باخته و حالا انگیزه های زیادی برای جبران آن شکست دارد کار سختی است و حتی یک امتیاز هم در این بازی بهتر از شکست است.

*هواداران تختی را پر می کنند
کرمانی مقدم تنها امیدواری اش به هواداران بود و گفت: ای کاش این بازی در آزادی بود! کار در تختی و زمین ناهموارش به خودی خود دشوار است. اما با بردی خوب پرسپولیس در بازی با الوحده حتم دارم هواداران تیم را تنها نمی گذارند و در مصاف با نفت به کمک پرسپولیس می آیند. دعا می کنیم که تیم نتیجه لازم را بگیرد وگرنه ممکن است در ادامه در قهرمانی هم تأثیرگذار باشد.
گفتگو از: خدیجه هادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس