کد خبر 692240
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در پی وزش باد و کولاک موضعی تا اطلاع ثانویه آزادراه زنجان ـ قزوین مسدود شده است.

به گزارش مشرق، ایرج دست‌نشان اظهار کرد: وزش باد و کولاک موضعی پدیده غالب در برخی از محورهای استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه آزادراه زنجان – قزوین نیز هم‌اکنون شاهد کولاک موضعی است، افزود: این پدیده موجب کاهش دید افقی در این محور شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه وزش باد و کولاک موضعی موجب کاهش دید افقی در محور آزادراه زنجان – قزوین شده است، تصریح کرد: به دلیل کاهش دید افقی این محور تا اطلاع ثانویه مسدود است و محور ترانزیت زنجان به ابهر به عنوان محور جایگزین برای تردد پیش‌بینی شده است.

وی از مسافران و رانندگان خواست از ترددهای غیرضروری در محورهای استان زنجان خودداری و درصورت لزوم سفر، مسافران تجهیزات ایمنی را با خود به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه ماموران راهداری در محورهای استان زنجان در تلاش برای ارائه خدمات به مسافران و جلوگیری از انسداد محورها هستند، تاکید کرد: مسافران پیش از آغاز سفر با برقراری ارتباط با مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از وضعیت محورها اطلاع پیدا کنند.

دست‌نشان افزود: شماره 1816 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هم‌استانی‌های گرامی در زمینه وضعیت محورهای استان زنجان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس