کد خبر 692109
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آشتی ملی مبهم بوده و به طور قطع برای فریب افکار عمومی مطرح شده است.

به گزارش مشرق، محمدجواد کولیوند اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین عوامل پیروزی، سربلندی، عزت و ایستادگی ایران اسلامی، وجود وحدت و همدلی و اتحاد در میان اقشار مختلف مردم است.

وی افزود: این اتحاد از دوران مبارزات ملت ایران پیش از انقلاب اسلامی آغاز شده و تاکنون ادامه داشته است.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بارها تاکید فرمودند که وحدت مردم باید حفظ و تقویت شود و پس از ایشان نیز مقام عظمای ولایت بارها بر این مهم تاکید فرموده‌اند.

کولیوند گفت: در این سال‌ها دشمنان اسلام و انقلاب، بدخواهان خارجی و کینه‌ورزان داخلی تلاش کردند تا در میان صفوف به هم پیوسته ملت ایران فاصله بیاندازند که به فضل الهی در این توطئه ناکام مانده‌اند.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه در فتنه 88 دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به طور متحد وارد میدان شدند تا مردم ما را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کرده و میان جامعه ایران، چند دستگی ایجاد کنند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر چه توطئه بسیار سنگین و گسترده بود، اما مردم ما در نهم دی ثابت کردند که هرگز فریب این بازی‌ها را نخورده و اتحاد و همدلی میان جامعه خلل ناپذیر است.

کولیوند با اشاره به طرح آشتی ملی از سوی عده‌ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: این طرح مبهم و مشکوک است و به اعتقاد من برای فریب افکار عمومی مطرح شده است.

وی افزود: کسانی که از طرح آشتی ملی حمایت می‌کنند ابتدا باید به چند پرسش اصلی و اساسی پاسخ دهند که مهمترین آنها عبارت از اینکه مگر مردم با هم قهر هستند که باید آنها را آشتی داد.

عضو مجمع نمایندگان استان البرز اظهار داشت: پرسش بعدی این است که منظور از آشتی ملی، آشتی میان چه گروه‌هایی است و آیا مردم باید با منافقین هم که دستان کثیف آنها به خون هزاران جوان برومند ما آلوده‌تر شده، آشتی کنند. آیا باید با همه دشمنان قسم‌خورده ملت، جاسوسان‌، تروریست‌ها و ... هم آشتی کنیم.

کولیوند با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت گفت: به طور قطع مردم ما حاضر نمی‌شوند با وطن‌فروشان، دین‌ستیزان و کسانی که در ظهر عاشورا به عزاداران حسینی و پرچم سیدالشهدا (ع) جسارت کردند، بر سر یک سفره بنشینند.

وی در پایان گفت: کسانی که مدعی طرح آشتی ملی هستند، ابتدا باید خودشان را اصلاح کرده و به صفوف به هم پیوسته ملت بپیوندد و پس از آن دم از آشتی بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس