کد خبر 692002
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹

طبق اعلام کارشناس روابط بین الملل فدراسیون فوتبال مهدی طارمی به دلیل اخراج در بازی های لیگ قهرمانان سال 2015 از همراهی تیمش مقابل الهلال محروم است.

محرومیتی که با سرنوشت پرسپولیس بازی کردبه گزارش مشرق،  مهدی طارمی از همراهی تیمش در بازی با الهلال محروم است. داستان از این قرار است که طبق اعلام روابط بین الملل فدراسیون مهدی طارمی که مقابل الهلال در دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا اخراج شده، نمی تواند پرسپولیس را در بازی هفته آینده مقابل الهلال همراهی کند. 
 این درحالی است که مهدی طارمی پس از اخراجش مقابل الهلال در دو دوره گذشته محرومیتش طبق اعلام فدراسیون فوتبال به بازی پدیده مشهد منتقل شد و پرسپولیس در بازی هفته اول مقابل پدیده با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. این موضوع زمانی جالب تر می شود که پرسپولیس فصل قبل تنها به خاطر شمارش تفاضل گل با استقلال خوزستان قهرمانی را از دست داد.
 به معنای دیگر شاید اگر آقای گل فصل گذشته لیگ فوتبال ایران در ترکیب پرسپولیس حاضر می شد، این تیم در هفته اول می توانست در تهران مقابل پدیده یک پیروزی کسب کند. پیروزی که معادلات قهرمانی را به هم می زد. آنچه مشخص به نظر می رسد آن است که فدراسیون فوتبال به اشتباه مهدی طارمی را از بازی با پدیده محروم کرده بود، آن هم درحالی که گفته می شود AFC مقرراتش را اصلاح کرده است و طبق قوانین فیفا عمل نمی کند. به هر روی پرسپولیس می تواند بابت این قضیه از AFC یا فدراسیون فوتبال شکایت کند، هرچند آنچه که در این تیم دیده می شود، نشان از آن دارد که پرسپولیس قادر به احقاق حق خود نیست و طارمی با یک کارت قرمز دو بار محروم شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس