کد خبر 67955
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸

معاون تحقیقات و جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت چندین سال است که محققین و متخصصین و صنایع دفاعی ما در حال طراحی سیستمی هستند که قابلیت آن به مراتب بیشتر از سامانه موشکیS300 است.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از فارس، سرهنگ محمد حسین شمخالی معاون تحقیقات و جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در نشست خبری که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد، گفت: در قرارگاه، تولید رادارهای برد بلند و باندهای فراکانسی متعدد را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه در حوزه شنود موفقیت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم، تاکید کرد: در آینده نزدیک فرکانس‌های متعدد را می‌توانیم شنود کنیم.

شمخالی با اشاره به ساخت سامانه موشکی پدافند هوایی برد بلند، گفت: چندین سال است که محققین و متخصصین و صنایع دفاعی ما در حال طراحی سیستمی هستند که قابلیت آن به مراتب بیشتر از سامانه موشکیS300 است.

وی ادامه داد: این سامانه بر اساس نیازهای عملیاتی ما طراحی شده و ممکن است بخش‌هایی از این سیستم در سال آینده نمایش داده شود.

معاون تحقیقات و جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در پایان با بیان اینکه در زمینه مرکز فرماندهی و کنترل دستاوردهای بسیار خوبی داشته‌ایم، تاکید کرد:‌ با استفاده از رادارهای خود می‌توانیم در مرکز فرماندهی کنترل تا چند صد کیلومتر خارج از مرزها را رصد کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس