کد خبر 677468
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

ده‌بزرگی رئیس مستعفی هیأت کاراته استان فارس گفت: انتخابات ریاست فدراسیون کاراته مهندسی می‌شود و مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید به این موضوع ورود کنند.

به گزارش مشرق، مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کاراته در حالی 28 دی‌ماه برگزار خواهد شد که امروز سیدحسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته در آستانه انتخابات ریاست فدراسیون کاراته رئیس هیأت کاراته استان فارس را برکنار کرد و طی حکمی محمدجواد شلتوک‌کار را با عنوان سرپرست جدید هیأت کاراته استان فارس معرفی کرد. این اتفاقات در حالی رخ داد که رئیس مستعفی استان فارس مدعی است که انتخابات فدراسیون کاراته در حال مهندسی است و وزارت ورزش و جوانان باید به این موضوع ورود کند.

حمیدرضا ده‌بزرگی  اظهار داشت: 20 روز قبل مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس طی ارسال یک ابلاغیه خواستار این بود که محمدجواد شلتوک‌کار سرپرست کاراته این استان شود. بنده با سیدحسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته صحبت کردم و از او خواستم این تغییرات در آستانه انتخابات ریاست فدراسیون کاراته ایجاد نشود. او نیز قول داد که این اتفاقات رخ نخواهد داد، حتی دوستان در وزارت ورزش و جوانان نیز با مدیرکل استان فارس در رابطه با این موضوع صحبت کردند و همه چیز رفع شد، اما چند روز پیش مصاحبه‌ای انجام دادم که تأثیر مصاحبه را امروز شاهد بودیم. امروز از سوی سرپرست فدراسیون کاراته حکم برکناری من ابلاغ شد و سرپرست جدید هیأت کاراته استان فارس معرفی شد.

وی در ادامه افزود: بنده تنها فردی بودم که هم رئیس هیأت کاراته استان بودم و هم کاندید ریاست فدراسیون کاراته. به همین دلیل مسئولان فدراسیون برای من دو دعوت‌نامه فرستاده بودند یکی به‌عنوان رئیس هیأت کاراته استان فارس و دیگری به‌عنوان کاندیدای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته، اما امروز با تصمیماتی که طباطبایی گرفته بود غافلگیر شدم. او به همین راحتی من را برکنار کرد.

رئیس مستعفی هیأت کاراته استان فارس در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بنده تا نهم بهمن‌ماه به‌عنوان رئیس هیأت کاراته استان فارس هستم و این تغییرات نشان می‌دهد که انتخابات ریاست فدراسیون کاراته مهندسی‌شده است. از قبل این صحبت‌ها مطرح بود و حالا با این تغییرات آنهایی که به صحبت‌های ما شک داشتند، به باور رسیدند که فدراسیون کاراته در حال مهندسی کردن انتخابات است.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: عملکرد 4 ساله من در کاراته این استان بسیار شفاف است و این را می‌توانید از رؤسای هیأت‌های استان‌های دیگر سؤال کنید. سؤال من از مدیرکل استان فارس و سرپرست فدراسیون کاراته این است که چرا فدراسیون کاراته باید این حق رأی را از استان ما بگیرد. درحالی‌که 3 روز اداری به برگزاری انتخابات فدراسیون باقی مانده چرا باید سر ما را به این‌صورت ببرند؟! مدیرکل استان فارس اطلاعات زیادی ندارد و تحت تأثیر دیگران قرار گرفته است. بنده یک کارخانه‌دار هستم و هزینه‌های زیادی را به خاطر علاقه‌ای که به این رشته دارم صرف کرده‌ام. 40 سال در کاراته فعالیت کردم و داور آسیایی هستم و هیچ منفعتی در کاراته ندارم.

ده‌بزرگی در ادامه انتقادات خود اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان باید بداند که انتخابات ریاست فدراسیون کاراته در حال مهندسی شدن است و هرچه سریع‌تر باید به این موضوع ورود پیدا کند. این چه اوضاعی است که در آستان انتخابات فدراسیون کاراته رخ می‌دهد چرا سرپرست فدراسیون با این کارها حاشیه‌سازی می‌کند؟ چرا اجازه نمی‌دهد کاراته در آرامش انتخابات خود را برگزار کند؟

طباطبایی در صحبت‌های خود مدعی شده برای پرداخت بدهی‌های فدراسیون کاراته برنامه‌ریزی شده است سؤال ما از او این است که او چطور برنامه‌ریزی کرده است آیا طباطبایی می‌داند رئیس بعدی فدراسیون کاراته چه کسی است که این‌طور صحبت کرده است. امیدوارم صحبت‌های او پشت پرده‌ای نداشته باشد. این تغییرات با صحبت‌ها و مصاحبه‌های او هیچ ارتباطی نداشته باشد.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: استان فارس سال 92 و 93 مقام اول را کسب کرد و در سال 94 مقام دوم را به‌دست آوردند. ما را با این رزومه و عملکرد کنار گذاشتند و انتظار ما از مدیرکل ورزش و جوانان استان این بود که نباید حق رأی را از استان فارس می‌گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس