کد خبر 677167
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

آندرانیک تیموریان این روزها تنها یک هدف دارد و آن هم بازگشت به استقلال به قید جدایی از ماشین سازی است؛ این در حالی است که طرفین در پی اتفاقات رخ داده برای هم شروطی را معین کرده‌اند.

به گزارش مشرق، بحث بازگشت آندرانیک تیموریان به استقلال چند روزی است که رسما باز شده است. این بازیکن به باشگاه ماشین سازی مراجعه کرد و خواهان فسخ قرارداد شد و با صراحت اعلام کرد قصدش از این موضوع بازگشت به تیم استقلال است تا بتواند آخرین فصل فوتبالی‌اش را با پیراهن این تیم بازی کند.

باشگاه ماشین سازی البته تاکنون از تمکین به خواسته بازیکن با تجربه‌اش خودداری است. رقم قرارداد آندو با ماشین سازی سنگین است و وی بخشی از این مبلغ سنگین را در ابتدای فصل دریافت کرده است. مدیران ماشین سازی با علم به این که آندو در نیم فصل دوم هم نمی‌تواند کارایی چندانی برای این تیم داشته باشد، تنها به دنبال گرفتن امتیازات بیشتر از او در قبال صدور رضایتنامه هستند.

تیموریان حاضر است برای صدور رضایتنامه مابقی مبلغ قراردادش با ماشین سازی که بخش اعظمی از آن است را ببخشد، اما انتظار مدیران ماشین سازی فراتر از مبلغ مورد نظر بازیکنشان است. آنها انتظار دارند آندو نه تنها باقیمانده قراردادش را ببخشد، بلکه بخشی از پولی هم که در ابتدای فصل گرفته را به این تیم بازگرداند!

البته این هافبک با تجربه یک حالت جدیدی هم برای ماشین سازان تعریف کرده و این حالت جدید این است که در صورتی که باشگاه تبریزی حاضر به فسخ قرارداد با وی نباشد، هرچه سریعتر بخشی از باقیمانده قرارداد این بازیکن را به حسابش واریز کند.

خلاصه اتفاقات بین آندو و ماشین سازی را می توان این طور تعریف کرد؛ باشگاه ماشین سازی می گوید پول بده تا فسخ کنیم، آندو می گوید پول بدهید تا بمانم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس