کد خبر 675401
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

بازیگر سینما و تلویزیون با گلایه از وضع نامطلوب اقتصادی در این بخش، گفت: دولت باید بازیگران و هنرمندان عرصه های نمایش را دریابد.

به گزارش مشرق، جعفر دهقان ضمن بیان اینکه دولت بایستی با رسانه ملی تعامل بیشتری داشته باشد، افزود: من آدم سیاسی نیستم اما نمی دانم چرا دولت به تلویزیون کمک مالی نمی کند.

بازیگر نقش« پوتیفار» در سریال یوسف پیامبر افزود: درآمد حاصل از پخش چند آگهی تبلیغاتی بیشتر شبیه یک شوخی است و با آن نمی توان سریال فاخر الف ویژه ساخت. سریالی که مانند گذشته هنگام پخش، خیابان ها را خلوت کند.

دهقان تصریح کرد: درحال حاضر مشکل مالی بزرگترین معضل هنرپیشه های سینما و تلویزیون است. اگر یک سریال بلند و فاخر مانند سریال حضرت موسی که چندسال است راکد مانده، شروع به ساخت گردد تقریبا 90 درصد بازیگران به سرکار می روند.

بازیگر فیلم « یتیم خانه ایران» با بیان اینکه بازیگران حوزه نمایش دوشغله نیستند و امرار معاش دیگری جز بازیگری ندارند، افزود: برخی بازیگران بواسطه مسایل مالی به طور مخفیانه مسافرکشی می کنند.

وی در پایان گفت: شبکه های جم و دیگر شبکه های فارسی زبان ماهواره ای در برابر رسانه ملی هیچ عددی نیستند اما از این بی پولی تلویزیون و نیاز مالی هنرمندان استفاده می کنند و هنرمندان ما را به بهانه های اقتصادی جذب می کنند لذا دولت باید به فکر هنرمندان و بازیگران باشد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس