عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش بازبینی نوار جلسه کمیسیون امنیت ملی با وزیر خارجه به رئیس مجلس و تائید سخنان کریمی قدوسی از سوی ارزیابان خبر داد.

به گزارش مشرق، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد اظهار داشت: عصر امروز و در پایان جلسه هیئت رئیسه، به همراه دکتر لاریجانی در حال خروج بودیم که آقایان کریمی قدوسی، نعمتی و محبی‌نیا آمدند و اقای کریمی گفت «نوار کمیسیون امنیت ملی در خصوص اظهارات ظریف مورد بازبینی قرار گرفت و دقیقاً حرف‌هایی که بنده منتشر کردم، گفته شده بود؛ آقای نعمتی و محبی‌نیا نیز تائید کردند.»

وی ادامه داد: گفته‌های آقای کریمی قدوسی در مورد اظهارات وزیر امور خارجه پیرامون برجام توسط آقای نعمتی و محبی‌نیا نیز تائید شد.

در همین زمینه جواد کریمی قدوسی گفت: به دنبال جوسازی های رسانه های دولتی و اصلاح طلب علیه بنده، اینجانب، آقای نعمتی سخگوی هیات رئیسه و آقای جهانبخش محبی نیا به کمیسیون امنیت ملی رفتیم و نوار جلسه کمیسیون با آقای ظریف را استماع کردیم.

وی تصریح کرد: برای آقای نعمتی و محبی نیا نیز مسجل شد که تمام آنچه بنده بیان کردم و آقای رحیمی (عضو کمیسیون امنیت ملی) تکذیب کرد مستند و عین صحبت های آقای ظریف بوده است و متن کامل اظهارات آقای ظریف در نوار کمیسیون موجود می باشد.

کریمی قدوسی ادامه داد: نتیجه بررسی موضوع به آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز اعلام شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: آقای لاریجانی باید تذکر جدی به رسانه های حامی دولت به خاطر توهین به نماینگان ملت بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس