پیش‏ بینی ما برای پخش فصل اول «بهترین شو»، سال95 است در حال حاضر دکوری برای برنامه تدارک ندیده ‏ایم و فضای این برنامه به ‏صورت آمفی‏ تئاتری است و تماشاگر در محل اجرای برنامه حضور خواهد داشت.

به گزارش مشرق، قرار است به ‏زودی مسابقه‌ای تحت عنوان «بهترین شو» از شبکه دو سیما روی آنتن برود. علیرضا آقایی؛ تهیه‏ کننده مسابقه «بهترین شو» درخصوص ساخت این مسابقه و فضای آن به «صبا» گفت: «بهترین شو» یک مسابقه استعدادیابی برای کودکان بین 10 تا 16سال است که با حضور عمو‏های فیتیله ‏ای و هیات داوران -که متشکل از اساتید دانشگاه، پژوهشگران فضای اجتماعی است- به روی آنتن می‏رود همچنین در این مسابقه علاوه بر رای عمو‏های فیتیله ‏ای و هیات داوران مردم نیز حق رای دارند.

وی با بیان این‏که مسابقه «بهترین شو» در حال حاضر در مرحله پیش ‏تولید قرار دارد، اظهار داشت: این برنامه مسابقه ‏ای 15قسمتی است و انتخاب شرکت ‏کنندگان برنامه از هفته آینده شروع می‏شود، سعی ما بر این است که فصل اول این برنامه را از نیمه دوم بهمن ‏ماه95 به روی آنتن ببریم و احتمالا اگر همه چیز بر این اساس پیش برود ایام عید شاهد پخش فینال‏ های این مسابقه خواهیم بود.

آقایی با تاکید بر این‏که در هر فصل از این برنامه شرکت‏ کنندگان جدیدی حضور دارند، بیان کرد: پیش‏ بینی ما برای پخش فصل اول، سال95 است در حال حاضر دکوری برای برنامه تدارک ندیده ‏ایم و فضای این برنامه به ‏صورت آمفی‏ تئاتری است و تماشاگر در محل اجرای برنامه حضور خواهد داشت.

اما یکی از نکته‌های جالب این برنامه حضور کیارش اسدی‌زاده به‏ عنوان کارگردان در عوامل تولید است؛ هنرمندی که پیش از این در سینما و در پروژه‌های متفاوتی چون «گس»، «شکاف» و... تجربه کارگردانی داشته است. تهیه‏ کننده این برنامه درخصوص علت انتخاب کیارش اسدی‏ زاده؛ کارگردان سینما، برای کارگردانی این پروژه گفت: این برنامه نیازمند گروهی بود که دوربین، دکوپاژ و... را به‏ خوبی بشناسد و بتواند روایت بصری مناسبی را ارایه دهد به همین دلیل کیارش اسدی‏زاده را انتخاب کردم و به‏ خاطر تجربه همکاری با او در پروژه ‏‏هایی مثل برنامه فیتیله و سواد بصری او کاملا به این انتخاب اطمینان خاطر داشتم.

وی درخصوص زمان پخش این برنامه در فهرست پخش شبکه دو گفت: پیشنهاد ما پخش هفتگی این برنامه است ولی همه چیز بستگی به سیاست‏گذاری‏ های مدیران سازمان صداوسیما دارد.

منبع: صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس