کد خبر 66845
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۰
مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور در خصوص افشاگری و روشنگری سایت مشرق در روزهای اخیر علیه جریان انحرافی و ارتباط این جریان با عوامل اصلی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی و انتشار نامه مشایی به وزرای راه و اقتصاد درباره واگذاری شركت فولاد خوزستان به برخی عوامل اختلاس 3 هزار میلیاردی، ضمن تایید صحت این نامه، آن را طبیعی و قانونی خواند.
 
 متن این توضیحات به این شرح است:

در ادامة سیاست‌ تخریب دولت خدمتگزار برخی روزنامه‌ها و سایت‌های زنجیره‌ای با مطرح شدن موضوع اختلاس بانکی اخیر "که توسط دولت شناسایی و مورد رسیدگی قرار دارد" کوشیدند تا با جوسازی و دروغ‌پردازی ضمن انحراف افکار عمومی از اصل ماجرا و مسایل پشت پردة این اختلاس، دولت پاک و ضد فساد را به مشارکت در این قضیه متهم سازند.

در این رابطه سایت (مخالف دولت) مشرق که به دروغ‌پردازی علیه دولت مشهور است، با انتشار نامه‌ای از دفتر ریاست جمهوری کوشید تا رئیس محترم دفتر رئیس‌جمهور و برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی را متهم به ارتباط با اختلاس مذکور نماید و در این رابطه با همدستی برخی روزنامه‌ها و سایت‌های زنجیره‌ای به گونه‌ای عنوان کردند که گویی سندی مخفی را کشف و افشا کرده‌اند. در حالی که نامه مذکور بدون طبقه‌بندی به طور عادی، قانونی و مطابق روال نوشته و ارسال شده است و ماهیتاً بین موضوع این نامه و مساله اختلاس بانکی هیچ سنخیتی وجود ندارد.
بر این اساس لازم است که توضیحاتی را در موضوع نامه یاد شده که حدود یک سال پیش نوشته شده است، به اطلاع عموم برسانیم.

وزارت راه‌(سابق) قصد اجرای پروژه دو طبقه کردن خط کناره شمال (در فاز اول حد فاصل نور تا رامسر) را داشته و یکی از شرکت‌های متقاضی اجرای این پروژه یعنی شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه‌آهن پیشنهاد می‌کند که آمادگی دارد به جای دریافت بودجه از وزارت راه، سهام دولت در شرکت فولاد خوزستان را در قبال اجرای پروژه دریافت کند.

این پیشنهاد با توجه به حجم زیاد پروژه‌ها و محدودیت منابع وزارت راه، برای دستگاه اجرایی یک فرصت تلقی می‌شود یعنی در واقع می‌تواند از منابع بیشتری برای انجام خدمات استفاده کند. این کار در قانون بودجه همان سال (۸۹) مجاز و براساس آن به دولت اجازه داده شد تا از محل فروش پروژه های دولتی، پروژه های جدیدی را اجرا نماید برای اجرایی شدن این منظور قاعدتاً باید اقداماتی بر اساس مقررات قانونی صورت پذیرد. وزارت راه مسئول اجرای پروژه و وزارت اقتصاد مسئول فروش (واگذاری) سهام واحدهای دولتی و از جمله سهام دولت در شرکت فولاد خوزستان است.
در این جهت دفتر رئیس جمهور موافقت ریاست محترم جمهوری را به وزارت امور اقتصادی و دارائی برای آغاز اقدامات قانونی ذیربط و به وزارت راه برای اطلاع و پیگیری امور در مهرماه سال ۸۹ ابلاغ می نماید.( نامة مورد اشاره).

دفتر رئیس جمهور در ارسال این نامه در راستای مسئولیت ذاتی و طبیعی خود، اقدام به ابلاغ نظر ریاست محترم جمهوری نموده ا ست و لاغیر. اصرار غیر عادی و ناشیانه ی برخی از رسانه های زنجیره ای بر دخالت دادن رئیس محترم دفتر رئیس جمهور در مسئله اختلاس امری مسبوق به سابقه ی مکرر و البته مورد توجه و دقت مردم عزیز و تیز بین است.

و اما سایت معلوم الحال مشرق که به دلیل مسائل پشت پرده و تغذیه منابع مالی خاص در مخالفت با دولت یدی طولانی دارد علاوه بر جوسازی و دروغپردازی و تشویش اذهان عمومی در ماهیت این نامه، دروغ آشکار دیگری گفته و وزارت محترم اقتصاد را به واگذاری بدون رعایت تشریفات قانونی سهام دولت در شرکت فولاد خوزستان متهم کرده است.

بدیهی است همچنان که سازمان خصوصی سازی روز گذشته (مورخ۲۲/۶/۹۰) این خبر را رسماً تکذیب کرده است، یک بار دیگر ضمن تکذیب این خبر تاکید می نماید که واگذاری سهام شرکت یاد شده و هر سهام دیگری جز از طریق قانونی انجام نمی گیرد و چناچه به فرض، تخلفی صورت پذیرد دولت بیشترین انگیزه را برای برخورد دارد. تاکیداً یادآوری می‌شود که موافقت ریاست محترم جمهوری ناظر به استفاده از آن منبع برای اجرای پروژة مزبور بوده است که قانون بودجة سال ۸۹ آن را مجاز دانسته است (و البته در سال ۹۰ نیز این اجازه برقرار است.) بدیهی است که اجرای این دستور و هر دستور دیگری با استفاده از مجوزهای قانونی و تابع تشریفات ذیربط است.

در پایان خاطر نشان می‌شود که وزارت محترم راه و شهرسازی در مورخ ۳/۳/۹۰ و طی نامة شمارة ۱۱۲۳۰۹۷ (یعنی حدود چهار ماه قبل) از معاون اول محترم رییس‌جمهور درخواست کرده است تا ترتیبات قانونی جهت اختصاص درآمد حاصل از فروش سهام دولت در شرکت فولاد خوزستان برای اجرای پنج پروژة این وزارتخانه در استان خوزستان به عمل آید.

بدیهی است این درخواست نیز برای اجرایی شدن، مسیر قانونی خود را طی خواهد کرد. همچنین حسب اطلاع دفتر ریاست جمهوری وزارت راه در حال حاضر در نظر دارد پروژه دو طبقه کردن خط کناره شمال و بزرگراه دریایی شمال را از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا نماید.

در هر حال ضمن محفوظ دانستن حق پیگیری قضایی در موضوع نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی، بر این سوال پای می‌فشارد که سایت‌های خبری به ویژه مشرق و فارس و روزنامه‌هایی چون کیهان و تهران امروز از منحرف کردن موضوع اختلاس علاوه بر تخریب دولت چه هدفی را دنبال می‌کنند؟ و آنها از پیگیری پرونده اختلاس بزرگ از چه بابت نگرانند؟
 
 
 
* مشرق به زودی اسناد دیگری از پشت پرده این اختلاس و نقش جریان انحرافی را منتشر خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • علی ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    با سلام به مشرقیون باید شما خوشحال باشیم که شما این وظیفه ی مهم یعنی روشنگری را به خوبی انجام میدهید در ضمن قرار دادن مشرق درکنار کیهان افتخار کمی نیست یا علی
  • آنتی فراماسون ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    آقای علی بابا ببخشید آقای مشایی تو گفتی و ما هم باور کردیم
  • سرباز ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    ایول مشرقی ! خیلی حال کردم ! 1- تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها 2- امام (ره) فرمودند وقتی اقدامی می کنید که میبینید دشمن شاکی شده ، جدیت خودتون رو بیشتر کنید و وقتی ببینید دشمن شاد شده بدونین که راه رو اشتباه رفتین این دفتر مشایی اگر مدعی دوستی بود و جذب حداکثری هیچ وقت این عبارت (در این رابطه سایت (مخالف دولت) مشرق که به دروغ‌پردازی علیه دولت مشهور است...) رو بکار نمی برد و سعی می کرد در راستای جذب حداکثری با ملاطفت برخورد کنه اما وقتی ادبیات این سبکی وارد داستان میشه یعنی مشرقی ها گل کاشتین ! پاتون رو گذاشتین روی گلوی دشمن ... :) از فردا صبح هم فعالان رسانه ای مهندس مشایی برای منفی دادن به این کامنت و سایر کامنت های طرفداران مشرق خواهند آمد ... :))) چه حالی می داد اگر مشرق روزنامه هم داشت ...
  • ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    بر پدر و مادر ادم دروغگو.......
  • ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    مشرق یه سوال بپرسم مردونه جواب میدی؟ چطوری اینهمه دروغ می نویسی و قوه قضاییه کاریت نداره؟ به کجا وصلی؟ خوب راهشو بگو ما هم رقیبامون رو با دروغ بتونیم از سر را برداریم
  • احمد.ش ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    مشرق بازم دل رحیم جونو خون کردی؟ بابا بزار یه آب خوش از گلوی این بنده خدا پایین بره طفلی داره بخشهایی از باغ بزرگ پسته رو، که اتفاقاً ایران افتاده وسطش تفکیک میکنه!!!!
  • مهدي از قم ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    مشرق! اگر حرفتون درست بود پس چرا جواب ايم تكذيبيه را نداديد؟ كاملا واضحه كه مطالب اين تذيبيه درست بوده و شما دروغ گفتيد
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    دمت گرم مشرق که اینا رو اینجوری سوزوندی ... @
  • محمد ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    کاش دولت برای اجرای همه پروژه های دیگر هم اینطور پیمانکار بگیرد! آقای احمدی نژاد! به من هم 120میلیارد وام بده تا سهام شرکت دولتی را بخرم و سپس کاملا اتفاقی(و طی تشریفات البته با نامه!) پیمانکاری انحصاری را هم دست بگیرم (البته این وسط، ناغافل خدمتی هم به مردم و کشور شده!!) به همه اینها که اشاره شد میگن: "قانون"
  • ع گ(از مسئولین مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور) ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    با این موضع گیری ناشیانه مجموعه ریاست جمهوری و با این لحن کوچه و بازاری این نامه،نشان می دهد مشرق نیوز و کیهان و ..... در انجام رسالت الهی خویش موفق و پر ثمر بوده اند. اجرتان با شهدا
  • صابر ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    زنده باد مشرق صدای مناجات مشایی فرمانیه را بیدار کرده است لعنت بر هر دروغگوی کذاب
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    واقعا درحیرتم که احمدی نزاد چرا داره خودش را بخاطر این مشایی اینقدر به ....میکشه بخدا حیفه (امان از عاقبت بخیری)
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    مگر اينهايي كه دزدي مي كنند كارمندان اين دولت و كشور نيستند !!! يا نكند كارمندهاي كشور ديگري در اين بانكها و ادارات دولتي سرگرم كار هستند و اين دزديها از سوي آنها انجام مي شود !!! پر رويي هم حد و اندازه اي دارد اين چطور دولت پاك دستيه؟؟/ ديگر ما گول اين حرفها را نمي خوريم كه دو باره به احمدي نژاد راي بدهيم و وابستگان و فاميلهايش و معاون اول متقلبش بخواهند هر بلايي سر اين كشور در بيارند و خودش هم در برابر رهبر عزيز انقلاب بايستد و 11 روز كشور را در سال جهاد اقتصادي در بحران نگهدارد !!! حكايت آقايان نمونه آن دزديه كه در حال فرار مي گفت هاي دزد را بگيريد !!! ما كه خودمان از وضعيت ادارات دولتي آگاهي داريم رشوه ، پارتي بازي بيداد مي كند تمام مسيولين دولتي فاميلهايشان را سر كار مي آورند ، موافقت اصوليهاي آنچناني دريافت مي كنند و با رشوه گرفتن مديران دولتي ازپرونده هاييكه در خواست وام دارند به شكلهاي مختلف . رييس سازماني كارمندش براي امضا و تمديد يك پرونده رشوه گرفته و از طريق حراست چك پولهايي كه آن كارمند گرفته بود كه توسط رشوه دهنده پيش از آن با گرفتن كپي پخش كرد را با زدو بند ماست مالي كرد پس اينها چيه آقايان چرا از دست مشرق و مغرب و كيهان ناراحتند؟؟ فرافكني هم حدي دارد بجاي پوزش خواهي از مردم و استعفا كه مشكلي بر طرف نمي شود اين اختلاس بزرگ در هر كشور عقب افتاده اي هم اگر پيش مي آمد آن دولت استعفا مي داد !!! حقا كه پوستتان خيلي كلفته و پررو هستيد و مردم بينوا را سركار گذاشتيد
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    عذر بدتر از گناه آوردن واگذار کردن سهام شرکت دولتی قاعده و اصول داره، این نوع واگذار کردن خودش غیرقانونیه!
  • مصطفی غفاری ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    دم مشرق گرم از قدیم گفتند تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها برفرض محال مشرق جوانی کرده واشتباه(که محال است)ولی کیهان حاج حسین که جوانی واحساسی عمل نمی کند چون نماینده امام خامنه ای مسنددار آن است
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    با سلام ای کاش جواب دفتر ریاست جمهوری رو طی چند خط در همین جا می دادید.
  • علکیمال ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    همه میدانند که مشرق وابسته به جریان فتنه و خاندان (هـ) است!
  • محسن ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    نفهمیدم چی شد؟؟؟؟؟ مشرق و فارس و روزنامه‌هایی چون کیهان مخالف پیگیری پرونده اختلاس هستند؟؟؟؟ لابد مشائی دار و دسته اش افشاء کننده این اختلاس بزرگ تاریخ و پیگیر برخورد با عاملین آن هستند؟؟؟؟؟ حالا خوبه هیچ وقت از جلسات مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت که به ریاست آقای رحیمی برگزار میشه هیچ چیز خاصی دیده نشده، جالبه همه قبول دارند که این اختلاس بزرگ نمی تونه کار یک سری کارمند و مدیر در حد یک شعبه باشه و قطعاً برخی مدیران بانکی بالاتر هم لااقل نمی تونستن خبردار نشوند، میگن دست پیش بگیر تا پس نیفتدی مال همین جاست، از قوه قضائیه و وزارت اطلاعات می خواهیم که با این قضیه بطور کامل برخورد و زوایای پنهان آن را هم نمایان کنند تا ببینیم کی رو سیاه میشه.....
  • سيد محسن ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    مشرق جواب داري بده.
  • رضا ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    از اول می توانستید یک طرفه به قاضی نروید. همیشه کمی تحقیق و دقت در گفتار بار گناهان آخرت را کم می کند. موفق باشید
  • جابر ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    چند روز ديگر طي خبري فوري اعلام خواهد شد ، 1- بازرس بانك به علت اشتباه در اعلام خبر اختلاس از مردم عذر خواهي كرد 2-عامل اصلي اين اختلاس از بازرس ساده بانك كه اين (اتهام ) را به آقاي ايكس وارد كرده به دادگاه شكايت كرده وادعاي حيثيت كرده است 3- بازرس بانك در دادگاه محكوم به 3000 ضربه شلاق و 20 سال انفصال دايم از كار و كليه خدمات اجتماعي و به علت تشويش اذهان عمومي محروم از كليه وسايل ارتباط جمعي تا پايان عمر 4- ملت شريف ايران در راهپيمايي 22 بهمن 90 فرياد قوه عدليه تشكر تشكر سردادند 5-به علت ارائه اخبار غيرضروري سايت مشرق يراي هميشه فيلتر شد
  • یا علی گفتیم و .... ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    ای ول مشرق جون خوب مشائی و دارو دستشو سوزوندی ، اینها می ترسند که نکنه دستششو رو بشه که صد البته رو شده و حیف به احمدی نژاد که خودشو قاطی این جماعت کرده ، حیف
  • حاج محمد ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    مشرق! میدونم تو میتونی،بزن پوز این نامردارو.....
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    ببینیم آخر این بابا (مشائی) میتونه دستی دستی نظام و انقلاب رو خراب کنه یا نه بازم میگم خدا این 2سال رو ختم به خیر کنه
  • سمندری ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    همیشه موقع انتخابات می فهمم که در جمهوری اسلامی هیچ آدم علیه السلامی وجود ندارد! خوب دست همدیگر را رو کنید بهتر شما را بشناسیم! اونها هم دارند شما را رسوا می کنند و شما آنها را! این وسط ماییم که خیلی چیزها را می فهمیم! مشرق و مشایی دو روی یک سکه اند! مثل آمریکا و انگلیس که به قول امام هر کدام از یکی بدتر و اسرائیل از هر دو بدتر! اونها به نام عدالت می خورند شما به نام دین و امام و شهدا! "ملت" کیلویی چند؟!
  • یک بوشهری ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    درود بر کیهان مجازی مشرق ، مشرق جون ما پشتتیم
  • وحید ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    مشرق اول برو دادگاه بعد حرف مفت بزن.هرچند قوه قضاییه هم کارهاش خیلی بوداره.مثلا سران فتنه وخاندان (ه)و اربابان شما بدون هیچ مجازاتی هنوزم فتنه میکنن.خودمونیم از دیروز حسابی ترسیدین و متوصل به دنیای مجازی ومهره های ناشناستون شدین.راستی جناب اقای غفاری از رهبری مایه نذار چون هاشمی هم توسط رهبر در تشخیص مصلحت انتخاب شده.
  • سعید ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    به عنوان یه فرزندشهیدازاقدام انقلابی مشرق درافشای این رسوایی بزرگ متشکرم اجرتان باشهدا
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم بابا اصلا مشایی پسر پیغمبر , تو که عینه آب خوردن تو ماموریت وزیر عوض می کنی مشایی هم نه بخاطر اختلاس بخاطر دل مردم عوض کن نمی میری که !!!
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    عجب جيگري داري تو
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    كسانيكه در كامنت ها نوشتند كه اين موضوع هم مثل بقيه يررسي جدي نمي شه بدونيد كه كسي كه مامور بررسي پرونده ازسوي قوه قضاييه شده آدمي نيست كه بلرزه(آقاي اژه اي) ولذا اميدوار باشيد ان شاا.... هرچه سريعترخائنين به ملت مشخص ورسوا خواهندشد.
  • سعید ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    مشرق نشان دادن چند تا نامه معمولی چه افشاگری می تواند باشد چظور همه می فهمند بعد تو افشاگری می کنی اگه راست می گی به اسناد دسترسی داری موضوعات افشا تشده رو افشا کن
  • g g ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    کیو!!!!!!! پدر عروس شو عمرا
  • صبر ایوب ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    عجب صبری خدا دارد ! اگر من جای او بودم . همان یک لحظه ی اول ، که اول ظلم را می دیدم از مخلوق بی وجدان ، جهان را با همه زیبایی و زشتی ، به روی یکدگر ، ویرانه می کردم .
  • امین ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    من متن نامه رو خوندم بجز یه نامه نگاری رسمی دفتر رئیس جمهور چیز خاصی نبود.البته تنها نکته نامه این بود که نامه چطور و به چه منظوری در اختیار شما قرار داده شده؟ به نظرم این خبر شما مصداق کامل تخریب و بی اخلاقی رسانه ای هست. "قرار گرفتن در کنار کیهان افتخار کمی نیست" فقط لازمه اش کنار گذاشتن اخلاقیات هست. این مطلب در ادامه سناریوی تخریب و حذف احمدی نژاد که از شش ماه پیش کلید خورده هست حالا هرکی می رسه به این بدبخت یه لگد می زنه
  • ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    تا ابله در جهان است مفلس در امان است
  • ابراهیم ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    خودت بودی پدر عروستو میذاشتی کنار
  • سهراب ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    این قبیل مسائل منو یاد این شعر که میندازه که قبلا خیلی دوستش داشتم و حفظش کرده بودم: روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خاست واندر طلب طعمه پر و بال بیاراست بر راستی بال نظر کرد و چنین گفت: «امروز همه روی زمین زیر پر ماست، بـر اوج فلک چون بپرم -از نظـر تــیز- می‌بینم اگر ذره‌ای اندر ته دریاست گر بر سر خـاشاک یکی پشّه بجنبد جنبیدن آن پشّه عیان در نظر ماست.» بسیار منی کـرد و ز تقدیر نترسید بنگر که از این چرخ جفا پیشه چه برخاست: ناگـه ز کـمینگاه، یکی سـخت کمانی، تیری ز قضا و قدر انداخت بر او راست، بـر بـال عـقاب آمـد آن تیر جـگر دوز وز ابر مر او را بسوی خاک فرو کاست، بر خـاک بیفتاد و بغلـتید چو ماهی وانگاه پر خویش گشاد از چپ و از راست، گفتا: «عجب است! این که ز چوب است و ز آهن! این تیزی و تندیّ و پریدنش کجا خاست؟!» چون نیک نگه کرد و پر خویش بر او دید گفتا: «ز که نالیم که از ماست که بر ماست.»
  • محمد ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    لطفا کمی به فکر آخرت هم باشید با تشکر
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    واقعیت ممکنه تلخ باشه
  • مهدی ابراهیمی ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام.مهدی از مشهد آخرتتان را به خاطر نقل محل شدن چند روزه از دست ندهید.
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    نمی دونم چی شده بعد از جریان اختلاص 3 میلیاردی آقای دولت و دوستان به شدت اکتیو شدن!!!!!!!
  • سهراب ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    اختلاس یا اختلال حواس بازرسین و یا ... و اختلاس بر وزن اسکناس اندر لغت سرقت را گویند و اخص آن سرقت دیوانیان است از خزانه و در تسمیه ی این کلمه عقاید متفاوت است ؛ زمره ای کتابت آن با " صاد" کرده و ریشه ی آن را خلوص دانسته اندو حجت ایشان اینکه مأمور مختلس را ارادت و اخلاص چنان است که کیسه ی خویش را از خزانه ی دیوان فرق ننهد و جدایی در میانه نبیند . چنان که شاعر فرماید : خلوص نیت و اخلاص چون به پیش آمد ز جیب خویش منه فرق،جیب دولت را ببر زکیسه ی دیوان و قصر و کاخ بساز به خویش راه مده خواری و مذلت را گروهی دیگر اختلاس را از اختلال حواس گرفته و به همین علت مختلسین را از سیاست و مجازات معاف دانسته اند. زاختلال حواس است اختلاس،ای دوست که هوشیار بدین کار تن نخواهد داد جنون محض بود ، ورنه مرد روشن رای تن از برای یکی پیرهن نخواهد داد خواجه علی طفیلی در رساله ی " مصباح المتخلسین" اختلاس اندک را تحریم فرموده و حجتی که آورده این است که چنین مختلس را یارای ارضای فراتران خود نیست و گاه باشد که مغرضین بر وی حسد برند و به زندانش اندازند. در پی دانه مرو همچو کبوتر که تو را عاقبت بهر یکی دانه به دام اندازند صید کن شیر صفت،نیم بخور،نیم ببخش تا به هرجا که روی بر تو سلام اندازند و بر مختلس است که در امر اختلاس ، همت بلند دارد و از مسروقات خویش بخشی گران نثار فراتران کند و بقیت آن به نام خویش و پیوند به کار ابتیاع ضیاع زند و عمر در شاد کامی به سر آورد
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    خداییییییی
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    مشرق فقط همینت مونده بود که تو دشمن شادمون کنی
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    هه هه هه
  • محب علی ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    زنده باد مشرق ولی هرچی فکر می کنم اصلاح مخالف دولت قابل هضم نیست باید گفت مخالف جریان انجرافی که این وظیفه همه ماست.
  • صابر ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    بابا 3000 ميليارد ناچيز را همش علم كنيد و بزنيد توسر دولت پاك و عدالت محور ما كه بابو نيستيم مي دونيم هدفتوت سرپوش گذاشتن روي اختلاس بسيار بزرگ شهرام جزايري و 300 ميليون تومان كروبي است . ما منتظريم تا بدانيم بالاخره كروبي پولهاي به اين هنگفتي يا همان 300 ميليون تومان را چه كرد چرا بيخود مارا با 3000 ميليارد ناقابل سرگرم مي كنيد
  • k-1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    مشرق جان كم خالي ببند.
  • k-1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    مشرق جان كم خالي ببند.
  • سرباز ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    جواب ابلهان خاموشیست !
  • محمد ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    رقم اختلاس انجام شد در این بانک دولتی معادل 5 برابر بزرگترین اختلاس 10 سال گذشته در دنیا است. آنگاه آقایان به کشف آن افتحار میکنند. مثل اینکه بچه ی شما دزدی کند و شما به کشف آن افتخار کنید! در موارد مشابه یا دولت عوض شده یا روسای بانک خود کشی کرده اند(ژاپن).
  • سرباز ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    مشایی قند می خوره چنین کاری کنه ... :)))
  • محمد پيوندى ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    برادرا توضيح رئيس دفترو حال كرديد؟ طرف فكر ميكنه مردم بلانسبت مثل خودش ديروز از ولايت اومدن آقا كدوم راه آهن دو طبقه؟؟ اين آدام هاى شريف چطور دستشون به شما ميرسه؟؟ چطوره كه دور بر شما پر از ايناست؟؟ آقاى مشاعى اگر يه خط به مردم خبر ميداديد چى ميشد؟؟ شما اول بيت المال را تقديم ميكنيد بعد منتظر كرامات اين دزدها ميشويد؟ عجبا واگذارى تنها ترمينال غلات به يك شياد ديگر با همين توجيهات صورت گرفت!! اول بندر كشور را داديد به اين بهانه كه قرار است سيصد ميليون دلار سرمايه گذارى كنند!! آقا واقعاً درك ملت ايران را اين طور تحليل مى كنيد؟؟ عالم و آدم ميدانند اين كسى كه بقول شما قرار است سرمايه گذارى كند به همه بانكهاى كشور بدهكار است. حلوى چشم مردم دروغ مى گوئيد آقاى مشاعى. لأقل كمى لماده باشيد بگوئيد اشتباه شده! اين را مردم ميتوانند باور كنند!! چه تعداد از اين سرمايه گذاران يك شبه را شما درست كرديد؟ العقيلي گروپ إمارات چه بود؟ ايرانى بدبختى متوجه زدوبند ميليارد دلارى شما شد كأرشيف را از دست داد. آقاى مشاعى اقرار به گناه بار آن را كم ميكند. چرا نمى گوئيد دستورات شفاهى تا به امروز خيلى ها را از محل بيت المال صاحب ثروت هاى افسانه اى كرده است. ترمينال غلات بندر امام به دستور شما به وزير سابق را و فشار ايشان به معاونش واگذار شد. معاون بيچاره براى فرار از اين عمل خلاف آنروز را به بهانه مسافرت غيبت كرد و اين ننگ به اسم معاون عمليات بيچاره ثبت شد. لطفاً دوباره نفرمائيد شخصى مراحعه كرد و كذا.... همه كاشناسان اين سازمان با تعجب ناظر اين حاتم يخشى شما بودند. انشاله الباقى در دادگاه. درود خدا و دعاى خوانواده شهدا بدرقه را وجدانها بيدار و إفشا كنند گان دزدان بيت المال باد 
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    آقای مشایی بگم؟؟؟؟ بگم؟؟ بگم؟؟؟؟
  • صادق احمدی ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    سلام شنیدن افتخار کشف چنین اختلاسی بزرگی از زبان مسئولین باعث خجالته؛مسئولین دولتی بخاطر سهل انگاری وبه بخاطر عدم برخورد باید استعفاء دهند تا اعتماد عمومی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه دار نگردد.
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    همین کوته فکری امثال تویه که داریم پشت سر هم در جا میزنیم....
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    ...صلوات
  • سفالکسین ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    لطفا یکی به من بگه اقای مشایی قبل از رییس دفتری احمدی نژاد چه سمتی داشتند.؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس