به گزارش مشرق، حسن كريمي در گفتوگو با ايسنا اظهار كرد: بخشي در سايت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي وجود دارد كه مسوول رسيدگي به اين موضوع و مباحث اينچنيني است و هر كسي كه اعتراض و يا شكايتي در اين زمينه دارد، ميتواند مورد خود را به اين سازمان اعلام كند تا مورد بررسي قرار گرفته و پس از آن بر اساس مقررات موجود با آنها برخورد شود.
وي تاكيد كرد: ما پاسخگوي كمفروشي شركتهاي اينترنتي به كاربران نيستيم و اين موضوع در جاي ديگري مورد بررسي قرار گرفته و رسيدگي ميشود.
مدير كل مهندسي عمليات شبكه ديتاي شركت ارتباطات زيرساخت ابراز كرد: بهعنوان مثال اگر شركتي به ميزان يك خط STM1 از ما خريداري كند اما نتواند از همه ظرفيتهاي خريداري شده خود استفاده كند، بايد پاسخگو باشد و يا برعكس اگر شركتي بيش از ميزان ظرفيت بر آن سوار كند نيز بايد جوابگو باشد اما اين موضوع و هر تخلفي در اين زمينه توسط سازمان تنظيم مقررات ارتباطات و لايه نظارتي آن بررسي ميشود و شركت ارتباطات زيرساخت فقط تقاضاها را پاسخگوست.
او گفت: در حال حاضر مشكلي در زمينه پهناي باند نداريم و به عنوان يك شركت تامين كننده ارتباطات كشور به هر ميزان كه شركتها تقاضا داشته باشند پاسخگو خواهيم بود.