هواداران خواستار جدایی یک بازیکن پرسپولیسی، بی‌کیفیت ترین خودروها را بشناسید و... از دیگر عناوین خبری مهم روز است.

به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبری‌ شنبه 20 آذر ماه به شرح زیر است:
 
 
سیاست
 


هیأت نظارت بر اجرای برجام، روز چهارشنبه تشکیل جلسه داد، و تصمیم محسوسی از آن بیرون نیامد.
 

سخنگوی حزب مستقل و اعتدال ایران از بررسی نام ۵ نامزد حزب مستقل و اعتدال ایران برای انتخابات۹۶ در جلسه شورای مرکزی این تشکل خبر داد. 
 

نماینده سابق تهران در مجلس با اشاره به شکایتهای مطروحه از سوی برخی مقامات گفت: فردا با ۳ شکایت دولتی به دادگاه می‌روم و مدارک جدیدی از کرسنت را ارائه می‌کنم. 
 

تقدیم بودجه در بودجه سال آینده قدم‌هایی بهتر از سال قبل برداشته شده و واقع‌بینانه‌تر از بودجۀ تقدیمی قبلی است، ضمن اینکه با سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی همسوتر شده است؛ اما اینکه بگوییم با این بودجه می‌توان امیدوار بود که مشکلات اشتغال یا خروج از رکود حل شود، اینگونه نخواهد بود. 
 
 
فرهنگ و هنر
 

عوامل سازنده مجموعه تلویزیونی حضرت موسی(ع) با دو تن از مراجع تقلید حوزه علمیه قم دیدار کردند.
 

مجموعه نمایشی «از اینجا تا اونجا» به کارگردانی مسعود عسگری و تهیه کنندگی جمشید تربتی با موضوع مواد مخدر، روزهای پایانی تصویربرداری خود را در تهران می گذراند. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 

برنامه «هدهد ۱۹» از ۲۰ آذرماه تا پایان جشنواره نوزدهم تولیدات مراکز استان‌ها هرشب به صورت زنده روی آنتن تلویزیون می‌رود. 
 

مجموعه «دورهمی» تا یک ماه آینده تنها دو روز در هفته روی آنتن خواهد رفت.
 
 
اقتصاد
 

عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار می‌گوید تا وقتی ترکیب شورای عالی کار تغییر نکند چانه‌زنی های مزدی به سود کارگران تمام نمی‌شود و تاثیری در بهبود دستمزدها را ندارد.
 

دولت حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در تلاش است تا قبل از اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا مجدداً ایران را به‌سمت تحریم مجدد سوق دهد، تا جایی که می‌تواند با شرکت‌های غربی قرارداد نفتی امضا کند.
 

رئیس کل بانک مرکزی گفت: انتظارات ما از برجام برآورده نشده که بخشی از این مهم به دلیل به روز نبودن نظام بانکی ما است. 
 

براساس جدیدترین آمار با کیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید آبان در گروه سواری و سنگین معرفی شدند. 
 
نگاهی به ویترین روزانه مشرق؛ 
 
جهان
 

کشورهای اروپایی به طور محرمانه در حال طرح نگرانی های خود در مورد برنامه دونالد ترامپ برای همکاری با روسیه در مورد سوریه هستند.
 

نماینده ایران در سازمان ملل قطعنامه پیشنهادی کانادا را یک طرفه و غیرمنطبق با واقعیت موجود در سوریه خواند و از حامیان آن پرسید:اگر بخشی از سرزمین شما توسط تروریستها اشغال شده بود، چه می کردید؟آیا دست به مقابله نظامی نمی زدید؟ 
 

سفیر سابق آمریکا در آنکارا اعلام کرد سیاست‌های غلط آنکارا ترکیه را به سمت جنگ داخلی سوق می‌دهد. 
 

یک منبع در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گفته است که دونالد ترامپ، پرونده ایران را به دو تن از استراتژیست‌های سابق پنتاگون که ریاست آن‌ها را «مایکل فلین» مدیر پیشین اداره اطلاعات وزارت دفاع، بر عهده دارد، سپرده است. 
 
 
ورزش
 

به دلیل نمایش ضعیف از سوی مهاجم پرسپولیس هواداران چند بار علیه وی موضع گرفته و خواستار جدایی او شدند.
 

عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص سهمیه‌های تعلق گرفته به فوتبال ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد. 
 

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب کرد تا دیدارهای فوتبال تیم‌های ایران و عربستان در سال 2017 نیز در کشور ثالث برگزار شود. 
 

مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: برخی از شعارهایی داده شده در جریان بازی استقلال و تراکتورسازی دور از شأن هواداران و آذربایجان است. 
 
 
جامعه
 

رئیس پلیس فتا به تازگی خواستار فیلترینگ ۳۰ شبکه اجتماعی در ایران شده است.
 

اعتیاد در دوره جدید شکل و شمایل گذشته را ندارد. طوری که مصرفی برخی از مواد جدید حالت لوکس و شیک پیدا کرده است که در اصطلاح روانپزشکان به اعتیاد «یقه سفیدها» معروف شده است. 
 

دانشجوی بیست و دوساله‌ای که به‌جرم تعرض به یک دختر 16 ساله به اعدام محکوم شده بود در حالی که یک سال شب و روز با کابوس مرگ بر فراز چوبه دار روبه‌رو بود وقتی از زندان به دادگاه تجدید نظر احضار شد نمی‌دانست چه سرنوشتی در انتظارش است، اما وقتی منشی دادگاه متن درخواست مادر دختر جوان را خواند شوک‌زده در جای خود میخکوب شد. 
 

در پی تجربه 22روز متوالی آلودگی هوای تهران در سال 94، امسال نیز آسمان پایتخت طی 11روز متوالی آلوده بود. بررسی دوره اخیر آلودگی هوا می‌تواند نتایج مهمی برای تصمیم‌گیران و شهروندان تهرانی داشته باشد. 
 
 
دفاع و امنیت
 

فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش بزرگ این نیرو، ماه آینده در غرب کشور خبر داد.
 

دولت آمریکا در اقدامی جدید و با وجود انتقاد سازمان دیدبان حقوق بشر از اقدامات رژیم های سرکوبگر عرب، با فروش هفت میلیارد دلار سلاح و تجهیزات نظامی به عربستان و متحدانش موافقت کرد. 
 

جهاد و مقاومت
 

دوقلوها، سنگ مزار را به پدرشان شهید محمد پورهنگ هدیه دادند.
 
بی‌تصمیمی هیأت نظارت بر اجرای برجام/ طولانی‌ترین دوره آلودگی هوای سال با تهران چه کرد؟/ علت عجله روحانی در امضای قراردادهای نفتی 

فریبرز آرزو داشت که با اولین حقوق پدر و مادر را به سفر حج بفرستد اما این آرزو محقق نشد اما بعد از شهادت در اولین سالگرد برادرم از طرف بنیاد شهد پدر و مادر به سفر حج مشرف شدند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس