با برگزاری آخرین شب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهره تیمهای صعودکننده به مرحله حذفی این مسابقات مشخص شد و تیمهای مطرح رئال مادرید و بایرن مونیخ در رده دوم گروه های خود قرار گرفتند.

 سرویس ورزش مشرق - آخرین شب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 17-2016 با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید و 16 تیم صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند.

تیمهای آرسنال - ناپولی - بارسلونا - اتلتیکو مادرید - موناکو - بروسیا دورتموند - لسترسیتی - یوونتوس به عنوان صدرنشینان گروههای 8 گانه صعود کردند و تیمهای پاریسن ژرمن - بنفیکا - منچسترسیتی - بایرن مونیخ - بایرلورکوزن - رئال مادرید - پورتو - سویا هم با ایستادن در رده دوم گروههای 8 گانه به جمع 16 تیم نهایی راه یافتند.

تیمهای لودوگورتس، بشیکتاش، مونشن گلادباخ، روستوف، تاتنهام، لژیا،کپنهاگن و لیون هم در گروههای خود سوم شدند و به لیگ اروپا راه یافتند.
 
قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی روز دوشنبه 22 آذر برگزار خواهد شد و تیمهای صعودکننده حریفان خود را خواهند شناخت. در این مرحله تیمهای یک کشور با هم روبرو نخواهند شد.
 
دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی روزهای 25 و 26 بهمن و 3 و 4 اسفند و دیدارهای برگشت 17 و 18 و 24 و 25 اسفند برگزار خواهد شد.

جدول گروه های 8 گانه را در ادامه می توانید ببینید: ( برای مشاهده سایز بزرگتر روی جدول کلیک کنید )
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس