قائم مقام جمعیت رهپویان از معرفی کاندیدای نهایی جمعیت رهپویان برای ریاست جمهوری ۹۶ به ائتلاف اصولگرایان تا ۲ هفته دیگر خبرداد.

به گزارش مشرق، پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های تشکل متبوعش در انتخابات سال 96، اظهار کرد: فعلاً در حال بررسی نامزدهای ریاست جمهوری 96 در جمعیت رهپویان هستیم که به زودی گزینه نهایی خود را به ائتلاف اصولگرایان معرفی می‌کنیم.

وی درباره زمان معرفی نامزد تشکل متبوعش گفت: انشاالله تا 2 هفته دیگر یعنی پایان آذر گزینه نهایی جمعیت رهپویان معرفی می‌شود.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره محوریت جامعه روحانیت در انتخابات سال آینده، اظهار کرد: علما همواره در انقلاب نقش اساسی داشتند و باید از همه امکانات برای پیشبرد جریان انقلاب استفاده کنیم.

پیشتر لطف الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به معرفی نامزد نهایی این تشکل اصولگرا به ائتلاف اصولگرایان در آینده نزدیک گفته بود که یکی از گزینه‌های این جمعیت برای انتخابات ریاست جمهوری 96 الیاس نادران است.

اخیراً دبیر حزب موتلفه استان تهران نیز گفته بود که این حزب در انتخابات 96 به ائتلاف اصولگرایان پایبند است در عین حال محمد نبی حبیبی دبیرکل این حزب از 8 گزینه در حال بررسی در این حزب برای انتخابات 96 خبر داده بود.

برخی اخبار از افرادی همچون یحیی آل اسحاق، محمدنبی حبیبی، اسدالله بادامچیان، حسن غفوری‌فرد، مصطفی میرسلیم و حمیدرضا ترقی به عنوان نامزدهای در حال بررسی حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری آینده یاد می‌کنند.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس