مدیرعامل استقلال گفت: دوست نداشتیم جنجال و حواشی اتفاق بیافتد و فدراسیون باید به اتفاقات این دیدار ورود کند، چون نیمکت صبا از ابتدای بازی پرتنش بود.

به گزارش مشرق، سیدرضا افتخاری بعد از برد استقلال در قم گفت: دوست نداشتیم جنجال و حواشی اتفاق بیافتد و فدراسیون باید به اتفاقات این دیدار ورود کند، چون نیمکت صبا از ابتدای بازی پرتنش بود. نفرات به هم توهین کردند و ما آن را تأیید نمی‌کنیم.

وی درباره اینکه قبول دارد نباید داور بی تجربه و جوان برای این مسابقه انتخاب می‌شد ادامه داد: من نمی‌توانم نظر بدهم و فدراسیون باید نظر بدهد که داور جوان باشد یا باتجربه. در مقامی نیستم درخصوص داور صحبت کنم.

مدیرعامل استقلال درخصوص حرکات ساکت الهامی گفت: حرکات در بازی زیاد بود و به نظر من خیلی مسائل حاشیه‌ای باعث شد به داخل زمین سرایت پیدا کند و نتیجه آن را دیدید که بازی به جنجال کشیده شود و 6 دقیقه وقت اضافه داشته باشد.

افتخاری درباره مصاحبه زمانی علیه کادرفنی استقلال گفت: کادرفنی عکس العملی نشان نداده است. بحث بازی را بکنید. شما هم وقت گیر آوردید و در خصوص زمانی سوال می‌کنید؟! درباره زمانی دیگر از من سؤالی نپرسید.

وی افزود: منشا درگیری‌ها باید بررسی شود. ناظر و نماینده فدراسیون نزدیک بودند و آنها باید گزارش خود را بدهند تا فدراسیون تصمیم بگیرد. مگر می‌شود گفت چه کسی مقصر بوده؟ ما هم نباید نظر بدهیم. باید این موضوع مسیر طبیعی‌اش را طی کند. به این موارد رسیدگی و رأی صادر می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس