کد خبر 660456
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

یک منبع آگاه نزدیک به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن، انصار الله و کنگره مردمی یمن را به شورشی بودن متهم کرد و گفت معرفی کابینه دولت نجات ملی اقدامی شورشی است.

 به گزارش مشرق، یک منبع آگاه نزدیک به «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن به اقدام انصار الله و کنگره مردمی یمن برای تشکیل و معرفی دولت نجات ملی واکنش نشان داد.

وی مدعی شد تشکیل دولت نجات ملی نشان دهنده روش «شورشی» انصار الله و کنگره مردمی در یمن است.

این منبع در گفت‌وگو با خبرگزاری «سبأ»، نسخه‌ای از این خبرگزاری که در اختیار حامیان هادی است مدعی شد، اقدام انصارالله و کنگره مردمی در تشکیل کابینه نشان دهنده هدف آن‌ها برای شورش و از میان بردن امکان صلح و گفت‌وگو است.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام و متهم کردن انصار الله و کنگره مردمی یمن به برهم زدن امنیت این کشور و تلاش برای ویرانی یمن از نهادهای بین المللی، کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب خواست تشکیل دولت نجات ملی یمن را محکوم کنند.

دوشنبه شب (دیشب) «عبدالعزیز بن حتور» نخست وزیر دولت نجات ملی یمن، کابینه خود را معرفی کرد؛ دولت بن حبتور بعد از رأی اخذ اعتماد از پارلمان یمن مسئولیت اداره کشور در سایه چالش‌های امنیتی و اقتصادی موجود را بر عهده خواهد داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    این فرد خائن که برای ماندن در قدرت ازبیگانه برای کشتن مردم و نابودکردن زیر ساختهای کشورش کمک گرفت مدعی مذاکره صلح و گفتگو می شود عجب دنیایی شده جنایتکاران و مذاکره صلح

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس