مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر ۴ شهید مدافع حرم افغانستانی فاطمیون با حضور عموم مردم تهران در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و گلزار شهدای تهران برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون صبح امروز، سه شنبه نهم آذرماه 95 در شهرری تشییع شد. مراسم تشییع پیکر این شهدای افغانستانی با نام‌های «شهید علی عظیمی»، «شهید سید اسماعیل حسینی»، «شهید عیسی حیدری» و «شهید دادالله امیری» با حضور عموم مردم از میدان شهرری آغاز و به سمت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ادامه داشت. پیکرهای مطهر این شهیدان بعد از طواف گرد ضریح مقدس سید الکریم(ع) و اقامه نماز در صحن مطهر آن حضرت برای انجام مراسم خاکسپاری منتقل شدند.

پیکر مطهر سه تن از این شهیدان به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل شده و در قطعه 50 در جوار سایر شهدای مدافع حرم فاطمیون تدفین شدند و پیکر مطهر چهارمین شهید به گلزار شهدای قوچ حصار منتقل و به خاک سپرده شد.

شهیدان علی عظیمی، سید اسماعیل حسینی، عیسی حیدری و دادالله امیری از رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون که چندی پیش داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس