مسئول روابط عمومی کل سپاه از جان باختن ۴ تن از کادر پروازی نیروی هوافضای سپاه در سانحه سقوط بالگرد امدادی در دریای خزر خبر داد.

به گزارش مشرق، در پی اعلام خبر سقوط یک فروند بالگرد که برای امدادرسانی به یکی از کارکنان شرکت نفت خزر به سکوی امیرکبیر اعزام شده بود، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه، گفت: در ساعت 4:30 بامداد امروز یک فروند بالگرد MI 17 نیروی هوافضای سپاه که در اختیار مأموریت‌های شرکت نفت خزر بود، در اقدامی فداکارانه برای نجات یکی از کارکنان زحمتکش این شرکت که دچار عارضه قلبی شده بود، برای امدادرسانی به سکوی نیمه شناور امیرکبیر واقع در 20 کیلومتری بندر امیرآباد استان مازندران اعزام شد.

وی افزود: این بالگرد پس از سوار کردن بیمار مدت کوتاهی پس از برخاستن از سکو در مسیر ساحل دچار سانحه شده  و در دریای خزر سقوط کرد و پنج سرنشین آن به لقاءالله پیوستند.

سردار شریف اسامی جان باختگان این سانحه را بدین شرح اعلام کرد:

1-خلبان سرهنگ بازنشسته سیدحسن محمدی کهنگی

2-خلبان دوم سرهنگ پاسدار غلامرضا میرزایی

3-مهندس پرواز سرهنگ بازنشسته رضا سنقری

4-سرهنگ بازنشسته مهندس حسین جعفرزاده

5-علی مرداسی از کارکنان شرکت نفت خزر

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان ضمن عرض تسلیت به خانواده معظم و همکاران این جان‌باختگان عزیز، گفت: با پیدا شدن پیکرهای جان‌باختگان، قطعات بالگرد نیز کشف و علت بروز سانحه در حال بررسی کارشناسی است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • کمک خلبان ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    مشخص نیست چرا با وجودی که از چهار سقوط دو سال اخیر سه سقوط به خاطر پرواز در شب بوده و دو بالگرد هم به دکل و آنتن و سیم های فشار قوی برق برخورد کردن باز هم مجوز پرواز در شب آنهم روی دریا که بسیار پر ریسک هست صادر میشه.... متاسفانه هیچ کدوم از بالگردهای روسی موجود در کشور رادار سه بعدی پرواز در شب رو ندارن...
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    متاسفانه نیاز به جنگ نیست همینجوری روزانه 2000 نفر بر اثر حوادث و تصادف کشته میشوند از تلفات انفجار در عراق سوریه بسیار بیشتر
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    الله بیامرزه کادر پزشکی تو بالگرد نبوده؟
  • احمد ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
    0 0
    اون بیمار بیچاره چه گناهی کرده بود که رفتین کمکش اگه نمی رفتین کمکش حداقل شانسی برای زنده بودن داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس